Poaro istražuje (Herkul Poaro)

Naziv knjige: Poaro istražuje
Originalni naziv: Poirot investigates
Broj stranica: 119
Poaro istražuje je zbirka kratkih priča o Herkulu Poarou koju je Agata Kristi objavila 1924. godine pod nazivom Poirot investigates. Zbirka broji 11 priča koje nam pripovijeda Poaroov prijatelj Hastings (POV). U nekim pričama se pojavljuje i inspektor Džap.

Ova zbirka se sastoji od sljedećih priča: Pustolovina sa ,,Zapadnom zvijezdom'', Tragedija na Marsdon Manoru, Pustolovina sa jeftinim stanom, Tajna lovačke kuće, Milijunska pljačka obveznica, Pustolovina sa egipatskom grobnicom, Krađa nakita iz hotela Grand Metropolitan, Premijerova otmica, Nestanak gospodina Davenheima, Pustolovina s talijanskim plemićem, Slučaj nestale oporuke.

Ove priče su dobre za upoznavanje sa likom Herkula Poaroa. Njegov prijatelj Hastings nam nam na odličan način predstavlja kako funkcioniše Poaro koji se prilikom rješavanja raznih slučajeva koristi svojom besprijekornom logikom i na taj način uspijeva da riješi čak i najzamršenije slučajeve. Čitajući ove priče saznat ćete ko filmskoj zvijezdi šalje prijeteća pisma tražeći "Zapadnu zvijezdu", njezin dijamant? Gdje strani agenti skrivaju otetoga premijera? Zašto je umro arheolog koji je otkrio faraonovu grobnicu?

Jedna od dobrih stvari u vezi s ovom zbirkom kratkih priča je ta što ona u prvi plan ističe odnos između kapetana Hastingsa i Poaroa. Poaro ponekad stvarno zna da bude uobražen što u određenim slučajevima izluđuje Hastingsa, a sa druge strane Hastings ima tendenciju da izgubi glavu za lijepim ženama, te mu se Poaro po tom pitanju često ruga. Ovo se dovodi do opuštene i komične atmosvere koja vlada među njma. Bez obzira na sve navedeno Hastings se uvijek divi Poaroovim talentima.

Iako su ovo veoma simpatične pričice, meni su mnogo draži romani o Poaro. U svakom slučaju preporuke ako volite kratke priče i Herkula Poaroa!

,,Žena nikad ne baca pismo ako ne mora! Čak ni kad bi trebala.'' Pustolovina sa Zapadnom zvijezdom

,,Metodičan rad znači početi iz početka.'' Premijerova otmica