Živa meta (Džek Ričer #6)

Naziv knjige: Živa meta
Originalni naziv: Without fail
Broj stranica: 322

,,Dobar je kaput puput dobrog advokata. Pokriva ti guzicu.'' Džek Ričer

Živa meta je vrhunski triler i šesta knjiga o Džek Ričeru koja je objavljena 2002 godine. Ričera  je put naveo u Atlantic City u južnoj Kaliforniji, gdje će dobiti jedan neobičan i izazovan posao.

Ričer je oprezan, uvježban i neuhvatljiv, u suštini on je savršena osoba posao koji će mu ponuditi agentica Tajne službe M. E. Froelih (bivša djevojka njegovog brata). Posao se sastoji u tome da treba izvršiti atentat na novoizabranog potpredsjednika SAD-a, ali naravno samo u teoriji. Froelih je postala nova šefica osiguranja budućeg potpredsjednika i želi da Ričer pokuša probiti čvrsti oklop njenog osiguranja i pronađe u njemu slabe tačke.

Ričer je osoba koja voli izazove i naravno, on prihvata ovaj zadatak i takođe sluti da mu Froelih ne govori pravu istinu, a to je da postoji stvarna prijetnja. Opasan i odlučan tim stvarno pokušava da ubije potpredsjednika. Taj tim je sve dobro isplanirao, ali nisu računali na Ričera koji će se umiješati u sve ovo.

Živa meta  još jedan odličan, napet i nepredvidljiv triler. Napisan je u trećem licu, pa tako priču pratimo iz perspektive Ričera, Froelih i ponekad iz perspektive negativca. Iako je Ričer snažan i pouzdan lik, autor nam u ovoj knjizi pokazuje da ni on nije svemoguć, da može napraviti greške i da ne može svakoga spasiti. S obzirom da je potpredsjednik novoizabran, autor nam opisuje detaljno period koji treba da prođe do inauguracije (do zvaničnog preuzimanja dužnosti), te koje su njegove obaveze u tom periodu. Možda čak ima i previše opisa tih događaja. U svakom slučaju završnica je zadovoljavajuća.