Čovjek sa dva lica (Džek Ričer #7)

Naziv knjige: Čovjek sa dva lica
Originalni naziv: Persuader
Broj stranica: 325

,,Najbolji način za osiguranje skorašnjeg promaknuća jest uvjeriti nadređene da si malo gluplji od njih.'' Džek Ričer

Čovjek sa dva lica je još jedan vrhunski triler, sedmi po redu, o bivšem vojnom policajcu Džeku Ričeru. Knjiga je objavljena 2003 godine. Pisana u prvom licu, samo iz Ričerove perspektive i  tema ove knjige je nezavršeni posao iz pršlosti, a to je jedna od stvari koje Ričer mrzi.

Džek Ričer šeta ulicama Bostona kada sretne čovjeka za kojega je mislio da je mrtav već deset godina. Ričer od prijatelja iz vojske traži da mu provjeri tog čovjeka i šta se desilo sa njim. Kao posljedica toga, sljedeći dan mu na vrata dolaze dva agenta FBI-a iz odjela za narkotike koji već duže vremena pokušavaju da zaustave lanac narko dilera, ali bezuspješno. Čovjek za kojeg je Ričer mislio da je mrtav je dio svega toga. S obzirom na Ričerov jak osjećaj za pravdu on pristaje da pomogne agentima u razrješavanju ovog slučaja kako bi došao do tog čovjeka koji je nekako uspio preživjeti prije deset godina.

Međutim, to neće biti baš lako za izvesti jer će Ričer morati nadmudriti i nadvladati pravu vojsku zločinaca kako bi došao do cilja. Da bi ostvario svoj cilj on će se ubaciti u porodicu Beck koja živi u izoliranoj i dobro branjenoj kući na obali u Maineu. Porodica Beck radi za tog čovjeka, a Ričer se u nju ubacio tako što je spasio Ričarda Becka, sina Zaharija Becka, od otmice.

Li Čajld ponovo dokazuje da je jedan od najboljih savremenih pisaca trilera. Čovjek sa dva lica je eksplozivan, napet i neizvjestan roman. Autor zna kako da uđe u glavu svog lika i da nam predstavi način na koji on razmišlja i šta osjeća. To mu savršeno polazi za rukom s obzirom da je ovaj roman napisan u prvom licu. Negdje od sredine romana, Ričer se prisjeća šta se desilo prije deset godina i zašto on mora da zaustavi tog čovjeka koji je nekako preživio iako je Reacher u njega pucao tri puta.