Zlo i naopako (Džek Ričer #11)

Naziv knjige: Zlo i naopako
Originalni naziv: Bad luck and trouble
Broj stranica: 362

Jedanaesti roman u serijalu o Džeku Ričeru je Zlo i naopako koji je objavljen 2007 godine. Pisan je u trećem licu. Pripremite se za ludu vožnju koja je puna napetosti i akcije. U romanu se pojavljuje Frances Neaglay, Ričerova prijateljica iz vojske koja se već pojavljivala u ronamu Živa meta.

Radnja romana se odvija uglavnom u Los Angelesu i u Las Vegasu.

Na početku se Ričer nalazi u Portlandu, gdje dobija šifrovanu poruku koja znači da je vojni policajac u opasnosti. Nakon što je saznao od koga je poruka on odlazi u Los Angeles gdje saznaje da njegovi prijatelji iz vojske, tj. iz odjela za posebne istrage nestaju. Na taj način je bačen u sjedište zavjere i odlučuje da okupi preostale članove iz svoje jedinice kako bi krenuo u potjeru za osobama odgovornim za smrt njegovih prijatelja. Moto Ričerove jedinice za posebne istrage je ,,Niko se ne petlja sa posebnim istražiteljima'' i to će nam Ričer i pokazati u ovoj knjizi.

Priča se uglavnom prati iz Ričerove perspektive, a povremeno i iz perspektive negativaca. Autor nas upoznaje sa preostalim članovima jedinice za posebne istrage kojih je bilo 9. Jedna od njih je Frances Neaglay. Ona je pametna, snalažljiva, savjesna i vrlo čvrsta. Te izrazito slobodoumna, ali ne u smislu osobnih odnosa. Izbjegavala je osobne odnose, strogo čuvala svoju privatnost i opirala se bilo kakvoj bliskosti, tjelesnoj ili emocionalnoj. Njena slobodoumnost je bila profesionalna. Ako je nešto smatrala ispravnim ili nužnim bila je beskompromisna. Ništa joj nije moglo stati na put ni politika, ni praktičnost ni pristojnost. Čak ni ono što civili smatraju zakonom.

Pored Frances Neaglay na Ričerov poziv se odazvalo još nekoliko članova jedinice za posebne istrage, koji su veoma isteresantni i jedinstveni, a da izbjegnem spojlere, neću ih navoditi.

Roman Zlo i naopako je nepredvidljiv, pun napetosti i akcije i prava je poslastica za ljubitelje trilera. Vidjet ćete jednu veoma zanimljivu istragu koje će likove dovesti u razne situacije sa kojima će morati da izađu na kraj ako hoće da pronađu osobe odgovorne za smrt svojih prijetelja.