Cijena života (Džek Ričer #15)

Naziv knjige: Cijena života
Originalni naziv: Worth dying for
Broj stranica: 348

Cijena života je još jedna knjiga o Džeku Ričeru, petnaesta po redu koja je objavljena 2010 godine. Može se reći da predstavlja nastavak knjige 61 sat, jer se radnja u ovoj knjizi odvija nedugo nakon završetka te knjige. Cijena života se može čitati i kao samostalna knjiga i nije vam potrebno predznanje iz prošle knjige. Pisana je u trećem licu. Pored Ričera kao POV lika pojavljuju se u drugi, uglavom negativci i za razliku od prošlih knjiga u ovoj se mnogo češće kao POV likovi pojavljuju negativci.

Sada je Džek Ričer na putu za Virdžiniju. Tamo ide jer želi upoznati djevojku sa kojom je pričao preko telefona u prošloj knjizi: 61 sat. Međutim, malo će skrenuti sa tog puta, jer smrt vreba u ruralnom kraju Nebraske, gdje se odvija radnja ovog romana, i gdje je Ričer upravo nabasao. On tu saznaje za slučaj nestale djevojčice prije 25 godina, slučaj na kojem su radile tri agencije, Državna služba, Nacionalna garda i FBI i iz nekog razloga ga nisu uspjeli rješiti.
Ričera će znatiželja dovesti u sukob sa Dankanovima, lokalnim klanom od kojeg strijepi cijeli okrug. Obitelj Dankan (Seth Dankan, njegov otac i dva strica) su veoma opasni. Oni teroriziraju i ucjenjuju sve stanovnike tog okruga, ali oni su samo prva karika u kriminalnom lancu koji se proteže na više kontinenata. Ričeru bi bilo bolje izbjeći smrtonosne nevolje koje mu prijete, ali to jednostavno nije moguće. Ipak je to Ričer!

Cijena života je odličan nastavak serijala o Džeku Ričeru kojeg nećete ispuštati iz ruku do posljednje stranice.

Čitali ste neke od romana o Džeku Ričeru, te ako su vam se svidjeli onda će vam se i ovaj svidjeti. Cijena života sadrži sve što ovaj serijal čini uspješnim. Ričer je jak junak koji se drži svog moralnog kodeksa. Knjiga se veoma lako čita i sadrži zaplet koji pruža malo misterije i neizvjesnosti. Ričer je u većini slučajeva malo pametniji od svojih protivnika. Također mi se sviđa poveznica sa prethodnom knjigom, a to je činjenica da Ričer ide u Virdžiniju samo da bi upoznao djevojku sa kojom je pričao preko telefona. Na neki način Ričer sada ima neki cilj, što nije slučaj sa drugim knjigama.

Sam kraj knjige je malo neobičan i može se reći nerealan, jer Ričer i stanovnici čine mnogo toga što bi privuklo pažnju vlasti, a što se naravno neće desiti. Sve što Ričer ima da kaže na to je recite im ,,da sam to uradio ja''.

Ako želite neku knjigu koja nije previše zahtjevna, a zabavna je i uzbudljiva, onda je ovo definitivno knjiga za vas.