Pogrešan čovjek (Džek Ričer #17)

Naziv knjige: Pogrešan čovjek
Originalni naziv: The wanted man
Broj stranica: 365

Pogrešan čovjek je sedamnaesti roman o bivšem vojnom policajcu Džeku Ričeru koji je objavljen 2012. godine. Ovo je veoma pametno napisana knjiga koja će vas ostaviti bez daha, baš kao što se i očekuje od autora Li Čajlda. Knjiga je pisana u trećem licu, te se prati iz perspektive nekoliko likova, kao što su: Ričer, zatim visoko kvalifikovana, iskusna i cijenjena agentica FBI-a Julia Sorenson, te okružni šerif Viktor Goodman.
Radnja u romanu Pogrešan čovjek se nastavlja na roman Cijena života. Ričer je i dalje na putu za Virdžiniju gdje želi da se upozna sa djevojkom sa kojom je pričao preko telefona u knjizi 61 sat. Trenutno se nalazi u Nebraski gdje autostopira u nadi da će mu neko stati i povesti da barem jedan dio puta. Nakon dužeg autostopiranja, zaustavlja se jedan automobil sa dvojicom muškaraca i jednom ženom, i sve što će nakon toga uslijediti pretvorit će se u noćnu moru. Svi u automobilu su odjeveni u iste košulje. Debeli muškarac kaže da idu na team building. Ričer zna da laže.

Stotinjak kilometara iza njih policija provodi istragu. Uz staru crpku za vodu zaklan je muškarac nepoznatog identiteta. Imao je na sebi odjeću iz Pakistana. U istragu se uključuju FBI i CIA. Uskoro postaje jasno da se ne radi o običnom ubistvu, već da iza toga stoji teroristička organizacija koja bi mogla dovesti u pitanje nacionalnu sigurnost. Džek Ričer mora djelovati munjevito ako želi spriječiti katastrofu.
Roman Pogrešan čovjek sadržava sve tipične karakteristike Džeka Ričera: zagonetni negativci, puno vojnih detalja u vezi sa oružjem i vojnim procedurama, zbunjujućim činjenicama, zatim je tu 101  korisna činjenica o svakoj američkoj državi, veoma dobri i zanimljivi dijalozi, te puno djelovanja visokog adrenalina. Kroz čitav serijal pa i kroz ovu knjigu se provlači Ričerovo lukavstvo i osjećaj za pravdu.

S obzirom da se veliki dio radnje odvija u automobilu, autor je dosta pažnje usmjeravao na opise puteva,. To mi je ponekad znalo biti konfuzno i to je jedina veća zamjerka na ovu knjigu.

Sve u svemu, Pogrešan čovjek je veoma dobra knjiga, možda ne najbolja u serijalu, ali svakako vrijedna čitanja. Ričer je odličan kao i uvijek.

Preporučujem svima koji žele da pročitaju dobar i uzbudljiv triler!!!