Ne vraćaj se (Džek Ričer #18)

Naziv knjige: Ne vraćaj se
Originalni naziv: Never go back
Broj stranica: 348

Ne vraćaj se je osamnaesti roman, i eksplozivan triler, u serijalu o Džeku Ričeru, bivšem vojnom policajcu. Roman je objavljen 2013. godine pod nazivom Never go back. Pisan je u trećem licu, kao i većina romana u ovom serijalu. U najvećem dijelu, priču pratimo iz perspektive Ričera, a pored njega tu su još i dva lika koji se pojavljuju pod pseudonimima Romeo i Julija, dva negativca u ovom romanu. Po ovoj knjizi je snimljen i film 2016. godine pod nazivom Jack Reacher: Never go back.
Posljednjih nekoliko knjiga Džek Ričer putuje u sjeveroistočnu Virginiju blizu Washingtona, gdje se nalazi zapovjedništvo njegove bivše postrojbe, 110. brigade vojne policije. Ta stara kamena zgrada najbliža je domu od svih u kojima je tokom života boravio. Ričer je došao da upozna novu zapovjednicu, bojnicu Susan Turner koja je dotad bila samo topao, intrigantni glas na telefonu. Oni su pričali preko telefona još dok je Ričer bio u Južnoj Dakoti.

No umjesto nje, dočekuju ga neugodna iznenađenja: Susan je u pritvoru zbog pronevjere i špijunaže, a on je optužen za ubistvo koje se dogodilo prije 16 godina i uz to za neplaćanje alimentacije za svoju kćer, za koju prvi put čuje. Ričeru to sve miriše na prljavu igru vojno-špijunskog podzemlja. Ali Ričer nije navikao na ulogu žrtvenog janjeta i sigurno neće tek tako predati svoju sudbinu u ruke pokvarenih zapovjednika i obavještajaca čiji mutni poslovi vode u pusta polja Afganistana.
U ovoj knjizi je predstavljen Džek Ričer u svom najboljem izdanju. Junak koji obično izbjegava sve lične obaveze, zaljubljuje se i saznaje da je možda otac. On takođe mora da očisti svoje ime, kao i ime bojnice Susan Turner, koja sada radi na njegovom mjestu. U početku, dokazi protiv njih se čine nepremostivim, ali postepeno Ričerova uporna tehnika istraživanja otkriva složenu zaveru na najvišim nivoima strukture vlasti u Washingtonu. Čitaoci će biti fascinirani akcijom, kao i vješto napisanim zapletom, divnim scenama lova i nevjerojatnim scenama borbe.

Ne vraćaj se je još jedan odličan Čildov roman koji je prepun akcije i napetosti sa najboljim savremenim junakom savremenog trilera. Knjiga jeste dobra, ali da budem iskren, očekivao malo više od nje.

Preporuke svima koji hoće da pročitaju vrhunski triler!