Adresa nepoznata

Naziv knjige: Adresa nepoznata
Broj stranica: 259
Džek Ričer je izmišljeni lik, protagonist romana u serijalu o Džeku Ričeru koje je napisao britanski autor Li Čajld. Džek Ričer je bivši vojni policajac koji sada luta SAD-om, obavlja neobične poslove i istražuje sumnjive i opasne situacije. On nema nikoga, nema adresu, ne nosi mobitel, ne posjeduje nikakvu imovinu i veoma mu je teško ući u trag. Jedina oprema koju sa sobom nosi je četkica za zube. Romani u ovom serijalu su pisani uglavnom u trećem licu, ali ima i onih koji su pisani u prvom licu. Serijal trenutno preko 20 romana.

Adresa nepoznata je zbirka kratkih priča o Džeku Ričeru.

U ovoj zbirci kratkih priča po prvi put je objavljeno 12 novela u kojima Li Čajld ponovno dokazuje da je pomni promatrač i rođeni pripovjedač. Zbirka započinje pričom Previše vremena, u kojoj se Ričer zatekne u gradiću u Mainu i svjedoči naizgled jednostavnoj krađi torbice, ali koja na kraju postane više od običnog zločina i dovede ga u pogibeljnu opasnost. Mali ratovi vraća se u 1989. godinu kad je Džeku Ričeru povjeren slučaj teškog ubojstva mlade časnice u Georgiji, a u Velikoj vrućini nađe se u paklenom New Yorku kao tinejdžer usred iznenadnog zamračenja koje budi mračnu stranu grada koji nikada ne spava. Duboko unutra pred Ričera postavlja teški zadatak otkrivanja špijuna među četiri privlačne mlade dame, a Nije vježba ponovno ga odvodi u zabačena područja Mainea, gdje jedan običan planinarski pohod postaje nešto mnogo zlokobnije.

Ostale priče su: Drugi sin, Novi identitet Jamesa Penneyja, Svi progovore, Možda imaju tradiciju, Tip uđe u bar, Nema soba u motelu, Slika samotne zalogajnice.

Ova zbirka priča može poslužiti kao uvod u serijal i upoznavanje sa likom Džeka Ričera. Kroz priče imamo priliku da ga upoznamo u različitim životnim dobima, te s obzirom na to upoznat ćemo ga kao 13-godišnjaka, 16-godišnjaka, kako je izgledalo vrijeme koje je proveo u vojnoj policiji. Također ćemo se upoznati sa njegovim roditeljima i njegovim bratom.