Naziv knjige: Ubojica Krucifiks
Originalni naziv: The Crucifix killer
Serijal: Robert Hunter
Autor: Chris Carter
Broj stranica: 263
Žanr: triler, kriminalistički
Ubojica Krucifiks je prva knjiga u serijalu o detektivu Robertu Hunteru koju je 2009. godine objavio autor Chris Carter pod nazivom The Crucifix killer. Priča se u najvećem dijelu prati iz perspektive Roberta Huntera, ali povremeno se u takvoj ulozi nalaze i drugi likovi kao što je njegov novi kolega Carlos Garcija, te još neki likovi mođu kojima je i antagonista priče.

Ova knjiga je odličan uvod u serijal i omogućit će vam da se na najbolji način upoznate sa detektivom i doktorom Hunterom i njegovim načinom rada i razmišljanja. Knjiga je odlično napisana i lako se čita, te trebate imati u vidu da se u njoj nalazi i nekoliko prilično neprijatnih scena, a što je i očekivano s obzirom da Hunter radi u odjelu za ubistva koji se bavi samo najzloglasnijim ubistvima, odnosno sa serijskim ubicama.

Sažetak knjige: U napuštenoj kući u National Forestu, Los Angelesa, pronađena je divljački ubijena mlada žena. Bila je naga i obješena na dva drvena stupa, a koža joj je bila oderana s lica - dok je još bila živa. Na zatiljku joj je urezan neobični dvostruki križ - potpis psihopata koji je poznat kao ubojica Krucifiks. Ali to nije moguće jer je ubojica Krucifiks uhvaćen prije dvije godine i pogubljen!

Je li moguće da je to djelo ubojice imitatora? Nekoga tko je otkrio sve pojedinosti ranijih umorstava, pojedinosti koje nikad nisu bile objavljene? Ili je detektiv Robert Hunter primoran suočiti se s nezamislivim? Je li pravi ubojica Krucifiks još uvijek negdje vani, spreman krenuti u okrutno orgijanje ubijanja, izrugujući se Hunteru koji ga ne može uhvatiti? Robert Hunter i njegov novi partner uskoro će se naći u noćnoj mori koju nisu mogli ni zamisliti...

Ubojica Krucifiks je Carterov debitantski roman. On je zapravo radio kao profiler za FBI prije nego što se okrenuo pisanju, tako da njegove knjige nude osjećaj uvjerenja, te ponekad prilično zastrašujućih misli i realizma. Autor je dosta vremena posvetio profilisanju likova koje pratimo kroz priču. Što se tiče antagonista, on je dobro sakriven od čitatelja, te u tom pogledu možete očekivati dosta iznenađenja.

,, Halo... detektiv Hunter pri telefonu.

Zdravo, Roberte, imam iznenađenje za tebe.

Hunter se ukočio, umalo ispustivši šalicu kave. Veoma je dobro poznavao taj metalni glas. Znao je da, kada taj glas nazove, to znači samo jedno - novo, unakaženo mrtvo tijelo.

Jesi li se u posljednje vrijeme čuo sa svojim partnerom?

Hunter je pogledom hitro potražio Cariosa Garciju u prostoriji, ali uzalud.
- Je li se Garcia jutros nekomu javio? - viknuo je nakon što je na mobitelu pritisnuo prigušivač zvuka. Drugi su detektivi bez riječi razmijenili zbunjene poglede i Hunter je znao odgovor prije nego ga je čuo.

- Od jučer se nitko nije čuo s njim - rekao je detektiv Maurice i odmahnuo glavom. Hunter je ponovno pritisnuo gumb. - Što si mu učinio?

Imam li sada tvoju pozornost? - Što si mu učinio? - odlučnim je glasom pitao Hunter.

- Kao što rekoh, to je iznenađenje, Roberte - rekao je metalni glas, smijući se. - Ali pružit ću ti još jednu priliku da nešto promijeniš. Možda ćeš se ovoga puta više potruditi. U roku od jednog sata budi u praonici u podrumu starog broja 122 Pacific Alleyja u South Pasadeni. Ako dovedeš podršku, on umire. Ako ne stigneš za manje od sat vremena, on umire. I vjeruj mi, Roberte, to će biti veoma spora i bolna smrt. - Veza se prekinula.

Hunter se u velikim skokovima sjurio niza stube stare zgrade u istočnom Los Angelesu. Što se dublje spuštao, to je postajalo mračnije i sparnije. Košulja mu je bila natopljena znojem, tijesne cipele gnječile su mu stopala... ''

,,Zapamti, ako nekomu kupuješ dar, pokazuješ koliko poznaješ tu osobu, pa joj nađi nešto što će joj se svidjeti.''

,,Nema ljubavi koja je jača od obiteljske.''