Originalni naziv: The night stalker
Serijal: Robert Hunter
Autor: Chris Carter
Broj stranica: 381
Žanr: triler, kriminalistički, psihološki
Prethodne knjige u serijalu Robert Hunter je Ubojica Krucifiks i Krvnik. Recenziju možete pronaći pod: recenzije/trileri

Noćni vrebač je treća knjiga u serijalu o detektivu Robertu Hunteru koju je autor Chris Carter objavio 2011. godine pod nazivom The night stalker. Novi serijski ubica se pojavljuje u Los Angelesu, brutalan jednako kao i antagonisti iz prethodne dvije knjige. U najvećem dijelu priča se prati iz perspektive Roberta Huntera, ali povremeno se u takvoj ulozi nalaze i drugi likovi, kao npr. Hunterov kolega Carlos Garcia, privatna istražiteljica Whitney Myers, te još neki likovi.

Kratak opis priče koja vas očekuje u ovoj knjizi: Nakon što je otkriven neindeficirani ženski leš položen na pultu u napuštenoj mesnici, uzrok smrti nije jasan. Na njezinu tijelu nema tragova, osim što su joj usne pažljivo zašivene. Tek usred obdukcije u okružnoj mrtvačnici Los Angelesa patolog će otkriti istinski užas situacije – otkriće tako frapantno da će detektiv Robert Hunter iz Jedinice za posebna ubojstva morati preuzeti istragu. No, kad se njegova istraga ispreplete sa slučajem nestale osobe koji istražuje poput britve oštra Whitney Myers, Hunter posumnja da bi ubojica mogao držati nekoliko žena u zatočeništvu. Uskoro se Robert nađe u lovu na ubojicu izopačene opsjednutosti, vrebačem za kojeg je ljubav postal mržnja.

Zaista je uživanje pratiti protagonistu ovog serijala Roberta Huntera koji ponekad zna da bude problematičan, a u isto vrijeme i prilično misteriozan s obzirom da i nakon treće knjige ne znamo puno o njemu i njegovoj prošlosti. Autor ga stalno stavlja u razna iskušenja iz kojih je Robert Hunter uspijeva izvući uz pomoć svojih vještona koje je stekao u svojoj ''misterioznoj'' prošlosti. Jedna od takvih vještina je čitanje sa usana...

Chris Carter na odličan način koristi kratka poglavlja kako bi čitaocu stalno održavao pažnju, jer se poglavlja završavaju uvijek na najzanimljivijem mjestu. To rezultira time da je knjigu teško ostaviti kada je jednom počnete čitati.

,, Doktor Jonathan Winston je navukao kiruršku masku preko usta i nosa te provjerio sat na zidu sale za obdukciju broj četiri u suterenu Okružnog mrtvozorničkog ureda u Los Angelesu. Osamnaest sati i dvanaest minuta.

Pred njim se na stolu od nehrđajućeg čelika nalazilo truplo koje je pripadalo neidentificiranoj bjelkinji u kasnim dvadesetim ili ranim tridesetim godinama. Crna kosa do ramena bila joj je mokra, vrhovi pramenova zalijepljeni za metalni stol. Blijeda joj je koža pod sjajem kirurškog svjetla izgledala gumeno, gotovo neljudski. Na mjestu gdje je tijelo pronađeno nije bilo moguće utvrditi uzrok smrti. Nije bilo krvi, nikakvih rana nanesenih metkom ili nožem, nikakvih oteklina niti ogrebotina po glavi ili trupu i nikakvih hematoma na vratu koji bi ukazivali da je ugušena. Na tijelu nije imala nikakvih vidljivih ozljeda, samo što joj je onaj tko ju je ubio zašio usta i vaginu. Upotrijebljeni konac bio je debeo i grub, šavovi neuredni i nemarni.

»Jesmo li spremni?« upita doktor Winston mladog forenzičnog asistenta Seana Hannaya.

Hannay nije skidao pogled sa ženinog lica i njezinih zašivenih usana. Iz nekog se razloga osjećao nervoznije nego inače.

»Seane, jesmo li dobro?«

»Ovaj, da, doktore, oprostite.« Napokon je pogledao doktora Winstona u oči i kimnuo. »Posve smo spremni.« Stao je s desne strane stola kad je liječnik uključio digitalnu kameru na sebi najbližem pultu... ''

Citat

,,Budi svoj. Nitko drugi to neće obaviti bolje od tebe.''