Kat ubojica (Džek Ričer #1)

Naziv knjige: Kat ubojica
Originalni naziv: Killing floor
Broj stranica: 375

Kat ubojica je prvi roman o Džeku Ričeru koji je objavljen 1997 godine. Knjiga je bazirana na život misterioznog lika Džeka Ričera i pisana u prvom licu, iz Ričerove perspektive. Ovo je triler i u neku ruku kriminalistički roman.

Ričer je tek stigao u Margrave, bezlični gradić u južnom dijelu Georgije. Mali grad, u kojem se ništa posebno ne dešava, djeluje potpuno savršen. Ričer nema namjeru da se dugo zadržava u gradu, ušao je u restoran da odmori od puta i tu počinje njegova noćna mora. U restoran ulaze dva policajca i hapse ga. Sprovode ga na ispitivanje jer se u gradu desilo ubistvo, koje je pripisano Ričeru kao jedinom strancu u gradu.

Ova knjiga ima jedan od najboljih uvoda u priču koje sam ja pročitao. Omogućava vam da se lakše povežete sa glavnim likom. Na ispitivanju Ričer daje pristojan alibi, ali bez obzira na sve on će morati u zatvor iako je nevin, bar preko vikenda dok se alibi ne provjeri. Nakon što je alibi provjeren, on je pušten iz zatvora i čisto iz radoznalosti pristaje da pomogne u istrazi. Ali kad sazna ko je ubijan, ipak će odlučiti da se aktivno uključi u istraživanje ovog slučaja.

Knjiga je fantastična, Li Čajld zna kako da drži pažnju čitaoca, konstantno se dešava nešto interesantno. Ričer je predstavljen kao veoma interesantna i jaka ličnost. Uvijek planira unaprijed šta će da uradi i veoma je strpljiv i zna kako da bude pažljiv.

Nema nekih citata u knjizi, ali sam pronašao ovo zanimljivo razmišljanje:

,,Procjenjivanje. Dugo iskustvo naučilo me je procjenjivati i ocjenjivati. Kad te snađe nešto neočekivano, ne gubi vrijeme radi toga. Ne pokušavaj shvatiti kako i zašto ti se to dogodilo. Ne optužuj nikoga. Ne pokušavaj zaključivati tko je kriv za to. Ne pokušavaj saznati kako sljedeći put izbjeći istu grešku. Sve to možeš napraviti kasnije. Ako preživiš. Prije svega treba napraviti procjenu. Analizirati situaciju. Prepoznati lošu stranu. Ocijeniti dobru. Planirati u skladu s time. Ako sve to napraviš, daješ sebi veću šansu za prolazak kroz sva kasnija iskušenja.'' Džek Ričer

Dobar akcijski triler. Iskrene preporuke!