Naziv knjige: Odredište pakao
Originalni naziv: Die trying
Broj stranica: 381

Odredište pakao je drugi roman u serijalu o Džeku Ričeru koji je objavljen 1998 godine. Džek Ričer je epski junak, snažan, šutljiv ali ipak je ranjiv, što ga čini veoma uvjerljivim.

,,Čajldovo je poznavanje moderne vojne tehnologije i taktike fascinantno. Realistična priča od koje prolaze trnci. Vraški dobra knjiga.'' Steve Thayer

,,Vrhunski triler, ispričan sa sjajnim osjećajem za detalje i oblikovanje dramatične radnje.'' Greg Lies

Hodajući ulicama Čikaga Džek Ričer se zatekao u krivo vrijeme na krivom mjestu. Prolazeći pored hemijske čistionice ispred njega je pala mlada žena. Vidjevši to on joj je pritekao u pomoć, ali u tom trenutku su se pojavili otmičari koji su ih prisilili da uđu u nepoznati kombi i poveli ih na put u pakao. Cilj otmičara je bila upravo ta mlada žena koja se zove Holly, a koja je agentica FBI-a i kćerka načelnika glavnog stožera. Tako se Ričer ponovo našao u problemu, ali igrom slučaja on je jedini u stanju da spriječi složeni i smrtonosni plan otmičara...

Ova knjiga je za razliku od prošle pisana u trećem licu, pa tako priču pratimo iz perspektive nekoliko likova. Na jednoj strani imamo Ričera i Holly koji su na putu za ,,pakao'', dok na drugoj strani imamo agente FBI-a koji provode istragu povodom otmice i pokušavaju da otkriju šta se dasilo sa Holly. Li Čajld je autor koji ne okoliša puno i to njegovim pričama daje dozu zanimljivosti. Još bi samo napomenuo da se radnja u ovoj knjizi odvija nekoliko dana prije 4 jula, a to je u SAD-u praznik nezavisnosti (4. jula 1776 je usvojena Američka deklaracija o nezavisnosti, kojim je proglašena neovisnost od Velike Britanije). Također, u ovoj knjizi ćemo upoznati i generala Garbera koji je bio Ričerov nadređeni i koji ga je obučavao u vojsci.

,,Čajld prikazuje živopisnim stilom napetu, akcijsku pustolovinu, koja je prodorna i moćna poput glavnog junaka. Džek Ričer ne samo da je genijalan lik, već on postavlja nove standarde Žanra.'' Tom Savage