Posjetitelj (Džek Ričer #4)

Naziv knjige: Posjetitelj
Originalni naziv: The visitor
Broj stranica: 490

Posjetitelj je još jedan vrhunski triler kojeg je nemoguće ispistiti iz ruku kad ga počnete čitati. To je četvrta knjiga u serijalu o Džeku Ričeru koja je objavljena 2000 godine.

,,Ričer je junak u kog će se zaljubiti svaka žena... Triler nemilosrdno brzog ritma.'' Daily Mail

Radnja u ovoj knjizi se odvija nedugo nakon prošle knjige Zamka. Ričer se zadržao duže u Njujorku u kući koju mu je ostavio genaral Garber i u vezi je sa Džodi, kćerkom generala Garbera. Ovo je prvi put od kako je napustio vojsku da se zadržao na jednom mjestu duže vremena. Kako radnja odmiče, njemu već počinje nedostajati ono njegovo lutanje.

Ričer će biti primoran da radi za FBI u ovoj knjizi. FBI već neko vrijeme bezuspješno pokušava da uhvati serijskog ubicu koji je već ubio dvije djevojke, a to su vodnik Ejmi Kalan i poručnik Kerolajn Kuk koje imaju dosta toga zajedničkog. Obje su bile veoma uspješne i obje su poznavale Džeka Ričera. One su bile primorane da nepuste vojnu službu. Obje su nađene mrtve, svaka u svom domu, gole u kadi punoj boje. FBI smatra da su obje žrte vojnog lica, usamljenika, pametnog momka koji želi da namiri račune i koji im se zbog nečega sveti. FBI smatra da je to vojno lice, upravo Džek Ričer ili neko sličan njemu.

Li Čajld je još jednom pokazao da je jedan od najboljih pisaca trilera. Od samog početka pa do kraja, ova knjiga će vam držati pažnju i cijelo vrijeme ćete zajedno sa Ričerom pokušavati da odredite ko je misteriozni ubica i kako mu polazi za rukom da izvrši ubistva na gore opisani način.. Knjiga je pisana u trećem licu, ali većinu vremena se prati iz perspektive Ričera, a ponekad nam autor pokazuje kako razmišlja negativac u ovoj knjizi.

,,Li Čajld piše napete romane koji su rivali trilerima Tomasa Harisa i Džona Grišama. Protutnjaćete kroz knjigu i uživati u svakoj sekundi.'' Mirror