Originalni naziv: The hero of ages
Serijal: Red magle
Autor: Brendon Sanderson
Broj stranica: 740
,,Dramatičan i iznenađujuć vrhunac priče. Izvanredan serijal o odanosti, vjeri i odgovornosti.'' Publishers Weekly

Prethodne knjige u serijalu Red magle su: Posljednje carstvo i Zdenac uspenja.
Red magle je serijal epske fantastike kojeg je napisao autor Brendon Sanderson. Ovaj serijal se sastoji od tri knjige. Trilogija Red magle se može svrstati u sam vrh epske fantastike i učinila je svog autora najblistavijom zvijezdom žanra. Radnja u ovom serijalu se odvija u svijetu u kojem sa neba pada pepeo, i nebo je crveno. Preko noći pada magla, a sada se to dešava i preko dana, zbog čega ljudi imaju strah od izlaska na polje.

Heroj doba je posljednji roman u trilogiji Red magle kojeg je napisao Brandon Sanderson. Roman je objavljen 2012 godine. Roman predstavlja fantastičnu završnicu trilogije. Iako knjiga nije tako nepredvidljiva kao prethodne dvije i dalje je odlična. Sve veze i nagovještaji koje je  autor ukorijenio u prvim knjigama ove trilogije su protumačeni u ovoj knjizi, a zapanjujuća iznenađenja će zadiviti čitaoce. Sve vodi do kraja kojem po smjelosti i originalnosti nema ravnog.

,,Ko je heroj doba?

Da bi srušila Posljednje carstvo i povratila slobodu narodu, Vin je ubila Gospoda Vladara. Ali posljedica toga je povratak Jaza – smrtonosnog vida sveprisutne magle, kao i sve češće i jače padavine pepela i sve silniji zemljotresi. Izgleda da je čovječanstvo osuđeno na propast.
Izbjegavši sigurnu smrt u završnici Zdenca uspenja samo zahvaljijući tome što je postao maglar, car Elend Ventur se nada da će otkriti tragove koje je ostavio Gospod Vladar i da će mu ti tragovi omogućiti da spasi svijet. Vin izjeda griža savjesti zbog toga što je prevarena da iz Zdenca oslobodi tajanstvenu silu znanu kao Propast, koja želi da uništi svijet i koja se čini nezaustavljivom, zahvaljujući svojoj sveprisutnosti i moćima da mijenja stvarnost. Vin čak ne može ni da razgovara sa Elendom, da Propast ne bi saznao za njihove namjere!''
Fantastična priča o povjerenju, prijateljima i ljubavi.

Ako je bilo nekih nejasnoća u pogledu metalne magije, one su u ovoj knjizi otklonjene. Pa tako pored alomantije i feruhemije sa kojima smo se upoznali u prve dvije knjige, sada saznajemo i za hemalurgiju. Kao treći aspekt metalne magije hemalurgija je najviše uznemiravajući. Hemalurgija objašnjava kako su nastali inkvizitori, kolosi i kendre – tri ,,rase'' koje se pojavljuju u ovoj trilogiji.

Priča se prati iz perspektive: Vin, Elenda, Sazeda, Ten-suna, Šunjala i Marša.

Šunjalo je u ovoj knjizi dobio više prostora za razoj svoje ličnosti, jer se u prethodnim knjigama on uglavnom pojavljivao kao sporedni lik. Njegova priča je bila interesantna. Na njegovom primjeru vidimo kako funkcionira hemalurgija. Hemalurgija je predstavljena i kroz lik Marša. Takođe, Ten- sun je veoma interesantan lik. Kroz njegovu priču se upoznajemo sa historijom kendri. Gdje žive, kako su nastali itd.
Vin i Elend su odlični kao i u prethodnim knjigama, a utisak poboljšava i to što su sad u braku. S obzirom da je Elend sada alomant, imamo priliku da vidimo kako se on nosi sa tom promjenom. Posebno sam uživao prateći njihovu priču.

Sazedova priča mi je u početku bila malo naporna. S obzirom na sve što mu se izdešavalo on malo sumnja u sebe, ali kako vrijeme odmiče vraća mu se samopouzdanje.

Iskrene preporuke svim ljubiteljima epske fantastike!!!