Naziv knjige: Kosačeva bura 1 i 2 dio
Originalni naziv: Reaper's gale
Serijal:Malaške knjige palih
Autor: Stiven Erikson
Broj stranica: 412 i 581
Prethodne knjige u serijalu Malaške knjige palih su: Mjesečevi vrtovi, Dveri kuće mrtvih, Sjećanja na led, Kuća lanaca, Plime ponoći i Kostolovci.

Kosačeva bura je sedma knjiga u serijalu epske fantastike pod nazivom Malaške knjige palih koju je Stiven Erikson objavio 2007. godine pod nazivom Reaper's gale. Rekao bi da ova knjiga predstavlja malo finale, s obzirom da u izvjesnom dijelu zaključuje priče koje smo imali priliku pratiti u prethodne dvije knjige. Međutim, ostalo je još uvijek puno neodgovorenih pitanja na koja ćemo odgovore morati potražiti u sljedećim knjigama.

Knjiga u kojoj se pojavljuju likovi kao što su Ikarijum, Karsa Orlong, Silkas Ruina, car koji ne može umrijeti Rulad Sengar obećavaju nezaboravnu avanturu epskih razmjera. Ali bez obzira na ova velika imena, Malaška vojska je nezaboravan dio ove knjige. Oni će vam zasigurno izmamiti osmjeh na lice, a pored njih u tome će uspjeti i Tehol Bedikt i njegov sluga Bag koji zapravo nije ono za šta se predtavlja.

„Rijetki su pisci koji s lakoćom kombinuju osjećaj za snagu mita u grandiozno izgrađenom svijetu sa brojnim, do detalja razrađenim likovima i napetim događajima. Spektakularno je ono što Eriksonu polazi za rukom.“ – Majkl A. Stakpoul

Jako puno stvari se dešava u ovoj knjizi, a ukratko bi se to moglo svesti na sljedeće: Leterijsko carstvo se uskomešalo. Rulad Sengar, Car hiljadu smrti, ponire u bezumlje dok Lutalica, nekada vidoviti bog, odjednom ne vidi budućnost. Iskvareni samoživi dvorani, koji jedini dopiru do carevog uha, nameravaju da zarate protiv svih susjeda Carstva. A sada se i edurska flota vraća u prijestonicu i prenosi brojne ratnike među kojima su Karsa Orlong i Ikarijum Otimač Života, te i samo njihovo prisustvo nagovještava krvoproliće. Ali malobrojna družina bjegunaca pokušava da pronađe izlaz...

Kako stvari stoje, Leterijskom carstvu preti propast, alii malobrojna družina bjegunaca pokušava da pronađe izlaz. Jedan od njih, Strah Sengar, u potrazi je za dušom Skabandarija Krvookog, jer bi uz njegovu pomoć mogao da zaustavi Leterije i spasi cara, svog brata. Međutim, Silkas Ruina, brat Anomandera Rejka, takođe putuje s njima. Na tijelu nosi ožiljke od Skabandarijevih noževa i sad traži osvetu. Obračun ih sve čeka, obračun ogromnih razmjera...

Ova knjiga je pravo uživanje, pogotovo ako ste fan epske fantastike i ako ste pročitali prethodne knjige iz ovog serijala. Savršeni opisi i izgradnja svijeta, epske bitke, zmajevi, demoni, različite rase, različiti oblici magije... i ono što je najvažnije, priča je nepredvidljiva i puna raznih iznenađenja.

Preporuke za ovaj serijal i naravno trebat će vam strpljenja, ali strpljenja koje se isplati u svakom pogledu!

,, U krajoliku razorenom žalošću, lešine šestoro zmajeva ležale su u nepravilnom redu što se pružao hiljadu ili više koraka preko ravnice, tijela rasporenih, slomljene kosti im vire, vilice razjapljene, a oči se suše. Gdje im se krv izlila na zemlju, utvare su se okupile poput muva da piju i sad su zarobljene, duhovi su se izvijali u bolu i oglašavali šupljim kricima očajanja, dok je krv tamnela, stapajući se s beživotnim tlom; i kad je tvar počela da se zgušnjava i tvrdne u staklasti kamen, ti duhovi dočekaše da budu prokleti na vječno zarobljeništvo u tom mrklom zatvoru.

Nago stvorenje što je koračalo po neravnoj putanji koju su stvorili pali zmajevi bilo im je ravno po veličini, ali vezano za zemlju, a hodalo je na dvije povijene noge, butina debelih koliko hiljadugodišnje drvo. Širina ramena jednaka je visini jednog Tarteno Toblakaja; na širokom vratu skrivenom pod grivom sjajne garave kose, prednji dio glave biješe isturen – čelo, jagodice i vilica, i duboko usađene oči crnih zjenica okruženih svetlucavim beonjačama. Ogromne ruke su bile nesrazmerno dugačke, divovske šake zamalo grebale po zemlji. Blijede velike grudi su visile. Dok je hodalo pored izubijanih, trulećih lešina, hod je bio neobično gladak, nimalo njišući, a svaki ud je otkrivao više zglobova.

Koža, boje kosti izbelele na suncu, pri krajevima ruku stvorenja tamnela je po venama u crvenu, dok su masnice okruživale zglavke, a preplet napukle kože otkrivao je tu i tamo... ''

,,Kletva je svakog vođe da vjeruje kako može promijeniti svijet.''

,,Znati i biti sposoban da učiniš nešto povodom toga jesu dvije različite stvari.''