Naziv knjige: Vukovi Kale
Originalni naziv: Wolves of the Calla
Serijal: Mračna kula
Broj stranica: 608
Žanr: fantastika
Prethodne knjige u serijalu: Revolveraš, Tri tarot karte, Pustare i Čarobnjak i staklo.
Mračna kula je serijal koji se sastoji od osam knjiga koje se napisao Američki autor Stiven King. Serijal uključuje teme iz raznih žanrova kao što su fantastika, naučna fantastika, horor i vestern. U serijalu se opisuje revolveraš koji pokušava da pronađe put do Mračne kule čija je priroda i fizička i metaforička. Stiven King je serijal Mračna kula proglasio svojim magnum opusom i mnoga njegova djela ostvaruju vezu sa ovom pričom, uključujući likove koji ulaze u igru kako se serijal približava kraju. Mračna kula je najvećim dijelom inspirisana narativnom poemom Roberta Brauninga ,,Čajld Roland Mračnoj kuli stiže'' čiji se kompletan tekst može naći na kraju posljednje knjige.

Peta knjiga u serijalu Mračna kula je Vukovi kale koja je objavljena 2003 godine. Ako ste uživali u prethodnim knjigama ovog serijala, onda nećete biti razočarani ni sa ovom knjigom. Kao što je i do sada bio slučaj, Stiven King nastavlja priču nedugo nakon završetka prošle knjige Čarobnjak i staklo.

Ovaj nastavak serijala o Mračnoj kuli nas uvodi u nova prostranstva Srednjeg svijeta. Roland zajedno sa Edijem, Suzanom i Džejkom i dalje pokušava da pronađe put do Mračne kule. Na tom putu oni se susreće sa novim iskušenjima i svijetovima i u upoznaju ljude koji žive pod stalnom prijetnjom Vukova koji povremeno dolaze u Kale i otimaju djecu. Ljudima koji žive u kalama je dosta toga da Vukovi dolaze svako malo i otimaju im djecu. Odlučili su da će se suprotstaviti Vukovima kada sljedeći put dođu, pa makar ih to koštalo života. Roland i družina smatraju da trebaju da im pomognu i da ih pripreme za sam okršaj.

U Kalama, susreću čovjeka po imenu Kalahan (on se pojavljujeu drugom Kingovom djelu, poznatom po nazivu Salemovo) koji im priča čitavu priču. I ova priča je prilično duga, ali i zanimljiva. Sve što se dešava u Kalama, u sadašnjosti, kada Roland pokušava da uvjeri ljude u svoje dobre namjere, Suzana se bavi sopstvenim demonima, Džejk pokušava da razumije izdaju sa obje strane - to je bilo fantastično i baš kao što se može očekivati od Stivena Kinga, dobro napisano. Naravno, za to je potrebno dosta vremena da se dogodi, ali mi se sviđa način na koji King gradi napetost, te stvara svoje likove i okruženja, a onda nam donosi veliki okršaj.

Edi, Suzana i Džejk u ovoj knjizi dobijaju malo više prostora, koje autor koristi za izgradnju njihovih ličnosti. Posebno značajna za nastavak samog serijala je Suzanina priča. Ponovo na scenu izviru njene druge verzije (a posebno ona agresivnija verzija Deta Voker). Suzana je u drugom stanju i njena trudnoća neobična i čudna. Na neki način i zastrašujuća. I naravno Kalahanova priča je veoma važna za sam zaplet u ovoj knjizi, ali možda čak i za nastavak serijala.

Sljedeća knjiga u serijalu Mračna kula je Suzanina pjesma.