Žanr: fantastika
Prethodne knjige u serijalu: Revolveraš, Tri tarot karte, Pustare, Čarobnjak i staklo, Vukovi Kale i Suzanina pjesma.
,,Nijem je svako ko govori, a ne sluša.
Zbog toga je Stalni Čitaoče posljednja knjiga
u ciklusu o Mračnoj kuli tebi posvećena.
Dugi dani i prijatne noći.'' Stiven King

Mračna kula je serijal koji se sastoji od osam knjiga koje se napisao Američki autor Stiven King. Serijal uključuje teme iz raznih žanrova kao što su fantastika, naučna fantastika, horor i vestern. U serijalu se opisuje revolveraš koji pokušava da pronađe put do Mračne kule čija je priroda i fizička i metaforička. Stiven King je serijal Mračna kula proglasio svojim magnum opusom i mnoga njegova djela ostvaruju vezu sa ovom pričom, uključujući likove koji ulaze u igru kako se serijal približava kraju. Mračna kula je najvećim dijelom inspirisana narativnom poemom Roberta Brauninga ,,Čajld Roland Mračnoj kuli stiže'' čiji se kompletan tekst može naći na kraju posljednje knjige.

Malo po malo sam stigao i do posljednjeg romana u serijalu Mračna kula. Roman se kao i serijal zove Mračna kula i objavljen je 2004 godine. Vrijeme je da Roland i njegov ka-tet (družina) spoznaju svoju sudbinu na svom putu prema misterioznoj Mračnoj kuli. Stiven King je ispričao još jednu fantastičnu, jedinstvenu i enigmatičnu priču. U knjizi se nalazi dosta srceparajućih momenata, koji će vam navesti suze na oči, bar je to bio slučaj kod mene. Bilo je pravo uživanje i zadovoljstvo čitati ovaj serijal.

Radnja knjige Mračna kula se nastavlja tačno tamo gdje je stala u prošloj knjizi Suzanina pjesma. Ka-tet je razdvojen. Džejk i Kalahan na jednoj strani, a Roland i Edi na drugoj i oni pokušavaju da dođu do Suzane za koja treba da se porodi. Rođen je Mordred, strašno i užasno stvorenje koje na umu ima samo jednu stvar, a to je da nađe i ubije Rolanda i da ga spriječi da dođe do Mračne kule.

Kada se ka-tet ponovo okupi, oni će polako krenuti u obračun sa nekoliko glavnih neprijatelja sa kojima smo se upoznali tokom ovg serijala uključujući i Mordreda, a sve u cilju kako bi Roland stigao do Mračne kule koja prdstavlja središte vremena i prostora. Svi ti sukobi će u čitatelju probutiti raznorazne emocije.

Ono što ovaj roman posebno ističe je činjenica da se svi likovi polako približavaju svojoj sudbini, bilo da se to vama kao čitatelju sviđa ili ne. Sada Stiven King oslobađa svoj stil pisanja i nije ni sa čim ograničan, što će neke likove koštati i života. Ali da ja ne ulazim pretjerano u to, samo ću vam reći da budete spremni na sve i da ćete se morati oprostiti od nekih likova, možda čak i prije nego što mislite.

Ono što je najvažnije za ovu knjigu je veliko finale i sam dolazak do Mračne kule. Ovo nije nikakav spojler, s obzirom da se ova knjiga, a i sam serijal zove Mračna kula i da je to zapravo i bio Rolandov cilj. Šta će to Roland pronaći u kuli? Ja definitivno nisam očekivao ovakav kraj, ali kad se sve uzme u obzir, zadovoljan sam načinom na koji se knjiga završtila.