Boja magije (Disksvijet #1)

Naziv knjige: Boja magije
Originalni naziv: The colour of magic
Broj stranica: 168

Prva knjiga u serijalu Disksvijet je Boja magije koja je objavljena 1983. godine.

Kroz ovu knjigu pratimo dva veoma interesantna i komična lika. Jedan od njih je pohlepan, ali nevješt čarobnjak Rinsvind koji zna samo jednu magiju (drevnu i mistrioznu) koju ne smije da koristi, a drugi je naivni turista Dvocvijet čiji se prtljag (koji je napravljen od kruškovog drveta) kreće na stotinama malih slatkih nožica. Njih dvojica su protagonisti u ovoj knjizi, a pored njih se pojavljuje mnogo interesantnih i komočnih likova, kao što je npr. Smrt koja prati Rinsvinda kroz čitavu knjigu, jer je običaj da kada čarobnjak umre Smrt lično dolazi za uzme njegovu dušu. Tu su i raznorazni ubice, lopovi, heroji, čarobnjaci...

Boja magije se sastoji od četiri priče: Boja magije, Slanje osmice, Privlačnost Virma i Na ivici. Kroz ove priče autor nas upoznaje sa samim Disksvijetom u kojem na nekim mjestima zmajevi postoje samo ako u njih vjerujete i u kojem je svašta moguće. Takođe nas upoznaje i sa glavnim protagonistima Rinsvindom, Dvocvijetom i njegovim prtljagom koji se stalno nalaze u neprijatnim i komičnim situacijama u kojima će vam uprkos svemu izmamiti osmijeh na lice.

Sljedeća knjiga u serijalu Disksvijet je Svjetlost čudesnog.