Svjetlost čudesnog (Disksvijet #2)

Naziv knjige: Svjetlost čudesnog
Originalni naziv: The light fantastic
Broj stranica: 155

Druga knjiga u serijalu Disksvijet je Svjetlost čudesnog. Objavljena je 1986. godine i pretstavlja nastavak romana Boja magije i sada ponovo pratimo avanture propalog čarobnjaka Rinsvinda i turiste Dvocvjeta kojeg prati prtljag koji se kreće na stotinama malih nožica.
Hajde da prvo kažemo nešto o njima dvojici, jer će oni biti u centru pažnje ovog romana. Rinsvinda su njegovi učitelji smatrali isto tako prirodno nadarenim  čarobnjakom, kao što bi ribe bile rođeni planinari. Vjerojatno bi ga i tako bili izbacili s Nevidljivog univerziteta - nikako nije uspijevao pamtiti uroke, a od pušenja bi mu samo pozlilo - ali pravi je povod bio onaj glupi pokušaj prikradanja prostoriji u kojoj se nalazio okovani Oktavo i njegovo otvaranje.

Dvocvjet je bio turist, prvi od vrste koja se tek rađala na Disku, a u same temelje njegova bića bilo je ugrađeno čvrsto uvjerenje da mu se ništa loše ne može dogoditi, jer on nije bio umiješan; vjerovao je i da svatko može razumjeti što govori, samo ako to čini glasno i dovoljno sporo; da ljudima općenito treba vjerovati, i da se sve može uspješno dogovoriti s ljudima dobre volje, samo ako se postupa razborito.

Radnja ove knjige se nastavlja tamo gdje je stala u prošloj knjizi Boja magije. Rinsvind i Dvocjet padaju za ruba diska, ali su iz nekog razloga spašeni. Pojavili su se na nekom drugom mjestu. Prema Disksvijetu se kreće zlokobna crvena zvijezda i velike su šanse da će se sudariti i da bi to moglo značiti uništenje Disksvijeta. Na Nevidljivom univerzitetu knjiga Oktavo se čudno ponaša. U njoj je zarobljeno 8 drevnih i moćnih čini. Samo malo, ipak se radi o 7 čini jer se jedna čin nastanila u Rinsvindovom umu. S obzirom da je izricanje svih čini zajedno jedini način da se spasi Disksvijet (barem tako misle čarobnjaci), čarobnjaci će se dati u veliku i opsežnu potragu za Rinsvindom, ali će se ispostaviti da je veoma teško ući u trag Rinsvindu.

I kroz ovu knjigu Rinsvind i Dvocvjet će se naći u raznim zanimljivim i komičnim, čak i opasnim situacijama. Oni će sresti i razna bića, kao što su gnomovi, druidi i leteće stijene i trolovi. U tim njihovim avanturama će im se pridružiti Koen Varvarin, Diskov najveći ratnik i legenda (nekad bio, ali se još uvijek dobro drži) i djevojka Bethan. Takođe i u ovoj knjizi se pojavljuje Smrt.

Ako ste zainteresovani za nešto što se brzo čita, što je zabavno i što će vam izmamiti osmjeh na lice onda je to definitivno serijal romana o Disksvijetu koji je veoma originalan i opuštajuć.

Iskrene preporuke!!! Probudite dijete u sebi!

Sljedeća knjiga u serijalu Disksvijet je Jednakost rituala.