Originalni naziv: Cibola burn
Serijal: Prostranstva
Autor: Džejms S. A. Kori
Broj stranica: 536

,,Ovako se piše o međuplanetarnim pustolovinama.'' Džordž R. R. Martin

Prethodne knjige u serijalu: Buđenje nemani, Kalibanov rat i Abadonova kapija.

Prostranstva je serijal naučne fantastike kojeg je napisao autor Džejms S. A. Kori. Zapravo se radi o dva autora koji nastupaju pod zajedničkim pseudonimom Džejms S. A. Kori, a to su Danijel Abraham i Taj Frenk. Ovaj serijal se sastoji od 9 knjiga (romana) od kojih je 7 završeno. Po knjigama iz ovog serijala se od 2015 godine snima i TV serija pod nazivom The Expanse.

Sibola u plamenu je četvrti roman u serijalu Prostranstva koji je objavljen 2014 godine. Kao i u prošlim knjigama priča je veoma interesantna i uzbudljiva, i nastavlja se nedugo nakon događaja u knjizi Abadonova kapija. Pred Holdenom i posadom Rosinantea je još jedan izazovan zadatak. Kao i do sada priča se prati iz perspektive četiri lika: Holden, Bazija, Elvi i Hevlok. Ponekad se kao u međuigri pojavljuje lik Istražitalj.
Prošlo je nekoliko godina od dešavanja iz prošle knjige Abadonova kapija. Naš Solarni sistem je sada povezan sa hiljadu novih svijetova posredstvom kapije koja je formirana u Prstenu. Ljudi u potrazi za novim životom stupaju u novu divlju teritoriju, kako bi kolonizovali te nove svijetove. Planeta Ilus je postala prva ljudska kolonija. Upravo na ovoj planeti i u njenoj orbiti se odvija radnja ove priče.

Situacija na Ilusu je prilično složena. Na jednoj strani UN pokušavaju da uspostave vlast na ovom planetu zahvaljujući svojoj moći, te da istraže taj planet. Na drugoj strani su izbjeglice sa Ganimeda, građani ASP-a (Alianse
spoljinih planeta), koji naseljavaju ovaj planet već godinu dana bez dozvole, s obzirom da nisu imali gdje drugo da odu. To će da dovede od sukoba između dvije strane i ovaj sukob prijeti da se raširi natrag sve do Zemlje.

Tu na scenu stupa Holden i posada njegovog malog broda Rosinantea. Oni su poslati da pokušaju pomiriti dvije sukobljene strane i da unesu smisao u ovaj haos. Holden će se naći u ulozi medijatora. Međutim, ova misija mu djeluje nemoguća kako vrijeme odmiče.  Njemu se još uvijek prikazuje Miler koji je također zainteresovan za istraživanje ovog novog svijeta. On zapravo traga za velikom galaktičkom civilizacijom koja je nekada postojala na ovoj planeti, ali sada je tu nema jer je i nju nešto istrijebilo.

U knjizi se pojavljuje nekoliko interesantnih likova. Elvi je naučnica koja je došla na Ilus i nadi da prouči ovaj novi i tuđinski svijet. Bazija i Hevlok su likovi koje smo već sretali u prošlim knjigama. Havlok se pojavljivao u prvoj knjizi kao Milerov pomoćnik, a sada radi po ugovoru za korporaciju koja hoće da uspostavi vlast Ilusu. Bazija se pojavljivao u drugoj knjizi. On je sada izbjeglica sa Ganimeda koji se naselio na Ilusu i on se protivi uspostavljanju nove vlasti.

,,Naučnofantastični ekvivalent Pjesme leda i vatre... samo sa manje odrubljenih glava i mnogo više svemirski brodova.'' NPR Books

Sljedeći roman u ovom serijalu je Nemezine igre.