Nemezine igre (Prostranstva #5)

Naziv knjige: Nemezine igre
Originalni naziv: Nemesis games
Serijal: Prostranstva
Autor: Džejms S. A. Kori
Broj stranica: 561

,,Roman koji na svojevrstan način govori o nasilju, intrigama, ambiciji i nadi. Kori nemilosrdno gradi napetost u ovoj dinamičnoj priči o junacima i pobunjenicima koji se bore za slobodu. Sa dovoljno uzbuđenja i fascinantnog zapleta da bi se mogla snimiti tri holivudska blokbastera, ovaj roman može da se čita i samostalno, van konteksta serijala, tako da ga preporučujemo kako ljubiteljima Prostranstva tako i svim čitaocima koji vole uzbudljivu, žestoku književnost.'' Publishers Weekly

Prethodne knjige u serijalu: Buđenje nemani, Kalibanov rat, Abadonova kapija i Sibola u plamenu.

Prostranstva je serijal naučne fantastike kojeg je napisao autor Džejms S. A. Kori. Zapravo se radi o dva autora koji nastupaju pod zajedničkim pseudonimom Džejms S. A. Kori, a to su Danijel Abraham i Taj Frenk. Ovaj serijal se sastoji od 9 knjiga (romana) od kojih je 7 završeno. Po knjigama iz ovog serijala se od 2015 godine snima i TV serija pod nazivom The Expanse.

Nemezine igre je peti roman u serijalu Prostranstva koji je objavljen 2015 godine. U ovom romanu pratimo priču iz perspektive članova posade Rosinantea, a to su: Holden, Naomi, Ejmos i Aleks. Po prvi put imamo priliku da vidimo kako razmišljaju ostali članovi posade, te dobijamo priliku da saznamo nešto o njihovoj prošlosti. Svaki član posade će za razliku od prošlih knjiga imati zasebnu priču.

Radnja ovog romana se odvija tri godine nakon završetka knjige Sibola u plamenu. Nakon što su se vratili na stanicu Tiho u Pojasu, saznali su da će trebati da prođe neko vrijeme kako bi se Rosinante popravio i vratio u funkciju. Zahvaljujući takvoj situaciji Holden i njegova posada nemaju izbora nego da to vrijeme provedu na stanici Tiho. Međutim, posada se nakom nekog vremena razilazi, svi imaju neke poslove iz prošlosti koje bi trebali da riješe. Pa tako Ejmos odlazi na Zemlju, jer saznaje da je jedna njegova prijateljuca umrla. Aleks odlazi na Mars da nekoga posjeti. Naomi odlazi kada dobije iznenadni poziv od nekoga iz prošlosti. I na kraju Holden ostaje sam na stanici Tiho sa Fredom Džonsonom.

Pored svega toga sistemi vlasti u Sunčevom sistemu počinju da popuštaju. Brodovi nestaju bez ikakvog traga. Stvaraju se razne privatne armije. Jedini preostali uzorak protomolekula je ukraden. Dešavaju se razni teroristički napadi. I u svom tom haosu postavlja se pitanje da li će se posada Rosinantea uspjeti ponovo okupiti.

Ovo je do sad najbolja knjiga u ovom serijalu. Najzad smo imali priliku da priču pratimo iz perspektove članova posade Rosinatea. Svi su imali dovoljno prostora u priči i u knjizi se izdešavalo mnogo interesantnih i neočekivanih stvari. Za razliku od ostalih članova posade Naomi je do sada bila najtajnovitija što se tiče njene prošlosti. Za to je postojao jako dobar razlog koji će biti otkriven u ovoj knjizi. Takođe, u knjizi se pojavljuju Bobi i Klarisa koje smo imali priliku pratiti u prošlim knjigama. Postavljen je veoma dobar temelj za nastavak priče u sljedećoj knjizi. Iskrene preporuke!

Sljedeća knjiga u serijalu Prostranstva je Pepeo Vavilona.