Zvijer u njemu i Vječna kletva (BCB #2)

Naziv knjiga: Zvijer u njemu i Vječna kletva
Originalni naziv: Lover enternal
Broj stranica: 201 i 195

Prethodne knjige u serijalu Bratstvo crnog bodeža su: Noćni lov i Kraljica tame!

Bratstvo crnog bodeža je serijal fantastike o vampirima kojeg je napisala autorica J. R. Ward. Bratstvo crnog bodeža je skupina izuzetno uvježbanih vampirskih ratnika koji štite svoju vrstu od Degradacijskog društva. Zahvaljujući selektivnom rasplodu unutar vampirske vrste, braća su odbarena izuzetnom tjelesnom i mentalnom snagom, te sposobnošću brzog zacjeljivanja. Uglavnom nisu prava braća, a u bratstvo se iniciraju na temelju nominacije postojećih članova. Po prirodi su agresivni, samostalni i tajnoviti, pa žive odvojeno od civila i rijetko kontaktiraju sa članovima drugih klasa, osim kada se moraju hraniti. U svijetu vampira o njima se pričaju legende te se prema njima gaji duboko poštovanje. Moguće ih je ubiti samo nanošenjem vrlo teške povrede, npr. izravnim pucnjem ili ubodom u srce itd. Na početku 21. stoljeća Bratstvo čine šestorica braće: Wrath (Gnjev), Tohrment (Muka), Vishous (Opačina), Rhage (Bijes), Phury (Jarost) i Zsadist (Mučitelj).
Lover enternal je druga knjiga u serijalu Bratstvo crnog bodeža koja je objavljena 2006 godine, a prevedena je u dva dijela: 1. Zvijer u njemu i 2. Vječna kletva. Ovo je priča o jednom od braće Bratsta crnog bodeža, Rhageu i o Mary Luce, djevojci u koju se Rhage zaljubio. Knjige su napisane u trećem licu i prate se iz perspektive nekoliko likova.

Rhage je najopasniji član bratstva, vampir sa najvećim apetitima iz razloga što je opsjednut opakom zvijeri. On je najbolji borac i najnezasitiji ljubavnik jer je Čuvardijeva na njega bacila nemilosrdnu kletvu. S obzirom na tu kletvu i njenu mračnu stranu Rhage živi u strahu od trenutaka u kojima se njegov zmaj oslobađa i pretvara ga u prijetnju za sve koji se nađu u njegovoj blizini, bez obzira da li su mu prijatelji ili neprijatelji.

Sada je Rhage nenamjerno doveo u veliku opasnost Bratstvo crnog bodeža. Zajednica degrada planira njegovo uništenje, a Čuvardijeva ga želi kazniti zbog kršenja njenih naredbi, jer se Rhage zaljubio u smrtnicu, neizlječivo bolesnu Mary Luce. Kako bi spasio Mary, Rhage će se upustiti u veoma opasnu igru. Dok se on suprotstavlja svojim neprijateljima, Mary će započeti svoju vlastitu borbu protiv bolesti koja se nezaustavljivo širi...

Mogu li Rhage i Mary ipak uspjeti pobijediti smrt i kletvu?

Pored Rhageove i Maryne priče, autorica nas upoznaje sa još nekim veoma interesatnim likovima. Tu se pojavljuje John Mathyew, vampir koji se još nije preobrazio koji bi to trebao učiniti za koju godinu i čije je porijeklo nepoznato. Zatim, pojavljuje se vampirica Bella kojoj se sviđa jedan od braće, veoma misteriozni i zlokobni Zsadist. Tu je u Butch, čovjek koji se sprijateljio sa braćom i razvija osjećaje prema jednoj vampirici.
Takođe, imamo i gospodina X i gospodina O, članove degradacijskog društva koji love vampire i pokušavaju da pronađu braću kako bi ih porazili i okončali rat koji se vodi između njih.

Ove knjige stavljaju najviše fokusa na romansu i vezu koja se gradi između dva glavna lika: Rhage i Mary, što na neki način usporava samu radnju priče. Autorica na prilično živopisan i uzbudljiv i erotičan način predstavlja tu njihovu vezu sa veoma nezaboravnim romantičnim scenama. J. R. Ward je također postavila veoma dobre temelje za nastavak priče, jer ima puno jedinstvenih i nezaboravnih likova.

Iskrene preporuke!!!

Sljedeće knjige u serijalu Bratstvo crnog bodeža su Rob strasti i Krvava žrtva.