Rob strasti i Krvava žrtva (BCB #3)

Naziv knjiga: Rob strasti i Krvava žrtva
Originalni naziv: Lover awakened
Broj stranica: 215 i 208

Prethodne knjige u serijalu Bratstvo crnog bodeža su: Noćni lov i Kraljica tame, Zvijer u njemu i Vječna kletva. Radnja se nastavlja na prethodne knjige.

Bratstvo crnog bodeža je serijal fantastike o vampirima kojeg je napisala autorica J. R. Ward. Bratstvo crnog bodeža je skupina izuzetno uvježbanih vampirskih ratnika koji štite svoju vrstu od Degradacijskog društva. Zahvaljujući selektivnom rasplodu unutar vampirske vrste, braća su odbarena izuzetnom tjelesnom i mentalnom snagom, te sposobnošću brzog zacjeljivanja. Uglavnom nisu prava braća, a u bratstvo se iniciraju na temelju nominacije postojećih članova. Po prirodi su agresivni, samostalni i tajnoviti, pa žive odvojeno od civila i rijetko kontaktiraju sa članovima drugih klasa, osim kada se moraju hraniti. U svijetu vampira o njima se pričaju legende te se prema njima gaji duboko poštovanje. Moguće ih je ubiti samo nanošenjem vrlo teške povrede, npr. izravnim pucnjem ili ubodom u srce itd. Na početku 21. stoljeća Bratstvo čine šestorica braće: Wrath (Gnjev), Tohrment (Muka), Vishous (Opačina), Rhage (Bijes), Phury (Jarost) i Zsadist (Mučitelj).
Lover awakened je treća knjiga u serijalu Bratstvo crnog bodeža, objavljena 2006. godine i koja je prevedena u dva dijela: 1. Rob strasti i 2. Krvava žrtva. Kao što je i do sada bio slučaj knjiga se fokusira na jednoga od braće, a u ovoj knjizi to je priča o Zsadistu. Knjiga je napisana u trećem licu, te se kao POV likovi osim Zsadista pojavljuju i drugi kao što su njegov brat blizanac Phury, Bella, Butch, John, Rhevenge i gospodin O.

Vampir Zsadist, najstrašniji član Bratstva crnog bodeža, još uvijek nosi ožiljke iz prošlosti prepune patnje i poniženja. Poznat po svom nepresušnom bijesu i izopačenim djelima, Zsadist je divljak pred kojim drhte i ljudi i vampiri. Ljutnja mu je jedini drug, a strah jedina strast. Ta njegova prošlost je u ovoj knjizi predstavljena kroz fleshbackove i upravo ga ona čini uvjerljivijim likom.

Vampirica Bella je zarobljena od strane Degradacijskog društva sve do trenutka dok je Zsadist sa  braćom ne spasi. Bellu će u trenu opčiniti zauzdana snaga kojom odiše Zsadist. Ali kada ih međusobna strast počne sustizati, Zsadistova žeđ za osvetom Bellinim mučiteljima dovest će ga na rub ludila.

Zsadist se suočava s vlastitim demonima iz prošlosti. Njegovo duboko uvjerenje da je uništen natjerat će ga da ljubav svog života gurne u ruke svom bratu blizancu. No, Bella će se svim silama boriti za spas svih njihovih duša, a novi će ih sukob s degradima dovesti u životnu opasnost, gdje će jedan od braće morati žrtvovati vlastiti život kako bi im svima osigurao šansu za budućnost...

Može li ljubav zacijeliti rane i može li Zsadist pronaći svoju dušu u Bellinim očima?
Pored Zsadista i Belle, tu su i drugi veoma interesantni likovi, kao npr. John Matthew (POV), dječak koji živi sa Thorom i Wellsi, te posjeduje ratničko ime. On bi trebao za otprilike 2 godine proći kroz prelaz i postati vampir i ovo vrijeme iskorištava da se za to pripremi. Zatim, tu je gospodin O, član degradacijskog društva koji će imati veoma značajnu ulogu u ovoj knjizi kao negativac. On će se uzdići na nmogo veći položaj u degradacijskom društvu, ali on se ponaša neobično u odnosu na ostale članove društva, što ga čini savršenim negativcem u ovoj priči.

Autorica Ward je sve bolja i bolja sa svakom narednom knjigom. Lover awekened mi je do sada najbolja knjiga u ovom serijalu u kojoj ima dosta zanimljivih, uzbudljivh i erotičnih scena, ali isto tako i scena koje će vam izmamiti suze na oči. Ward predstavlja svoje likove na veoma uvjerljiv način. Iako se radi o fantazijskoj priči ona ih tako živopisno predstavlja da mi se čini da bi oni mogli postojati i u našem svijetu. Priča je veoma uvjerljiva i ne ispušta se iz ruku kada je jednom počnete čitati.

Iskrene preporuke!!!

Sljedeće knjige u serijalu Bratstvo crnog bodeža su: Lovac na duše i Srce vampira.