Lovac na duše i Srce vampira (BCB #4)

Naziv knjiga: Lovac na duše i Srce vampira
Originalni naziv: Lover revealed
Broj stranica: 200 i 209

Prethodne knjige u serijalu Bratstvo crnog bodeža su: Noćni lov i Kraljica tame, Zvijer u njemu i Vječna kletva, Rob strasti i Krvava žrtva. Radnja se nastavlja na prethodne knjige.

Bratstvo crnog bodeža je serijal fantastike o vampirima kojeg je napisala autorica J. R. Ward. Bratstvo crnog bodeža je skupina izuzetno uvježbanih vampirskih ratnika koji štite svoju vrstu od Degradacijskog društva. Zahvaljujući selektivnom rasplodu unutar vampirske vrste, braća su odbarena izuzetnom tjelesnom i mentalnom snagom, te sposobnošću brzog zacjeljivanja. Uglavnom nisu prava braća, a u bratstvo se iniciraju na temelju nominacije postojećih članova. Po prirodi su agresivni, samostalni i tajnoviti, pa žive odvojeno od civila i rijetko kontaktiraju sa članovima drugih klasa, osim kada se moraju hraniti. U svijetu vampira o njima se pričaju legende te se prema njima gaji duboko poštovanje. Moguće ih je ubiti samo nanošenjem vrlo teške povrede, npr. izravnim pucnjem ili ubodom u srce itd. Na početku 21. stoljeća Bratstvo čine šestorica braće: Wrath (Gnjev), Tohrment (Muka), Vishous (Opačina), Rhage (Bijes), Phury (Jarost) i Zsadist (Mučitelj).

Lover revealed je četvrta knjiga u serijalu Bratstvo crnog bodeža, koja je prevedena u dva dijela: 1. Lovac na duše i 2. Srce vampira. Objavljena je 2007. godine. Knjige su pisane u trećem licu, pa tako priču pratimo iz perspektive nekoliko likova: Butch O'neal, Marissa, Vishous, Rehvenge, John Matthew, Gospodin X, Van Dean. Najveći fokus u ovim knjigama je na Butchu i Marissi. Saznajte njihovu priču.
Grad Caldwell je i dalje središte opasne borbe između vampira i degrada, a Butch je jedini čovjek u Bratstvu. Nije imao baš prijatnu prošlost što će se vidjeti iz ovih knjiga, a sada mu se život sveo na čekanje da se braća vrate iz opakih bitaka i čežnju za nedostižnom vampiricom Marissom. Sve će ga to natjerati da su upusti u jedan sukob sa degradima i to će na njega ostaviti neprijante posljedice. Od tog trenutka u njemu će se početi razvijati crno zlo od kojeg ga može izliječiti samo Vishous i Marissina ljubav...

Pred Marissom i Butchom su naizgled nepremostive prepreke – ona je vampirica, on je čovjek. Ona se mora hraniti krvlju svoje vrste kako bi opstala, pa Butch i Vishous na temelju Vishousove vizije pokušaju Butcha pretvoriti u vampira. No, ne računaju na drevno proročanstvo zbog kojeg degradi kreću u divlji napad kako bi spriječili njegovo ostvarenje...

Saznajte hoće li Butch i Marissa preživjeti sva iskušenja koja su pred njima?
Kao i u prethodnim knjigama autorica sve više gradi ovaj svijet u kojem se vampiri bore protiv degrada u vječnom ratu. Ima tu dosta dobrih detalja, pogotovo kada se radi o vampirskom društvu i njihovoj aristokratiji, ali sa druge strane degradi su veoma loše predstavljeni. Djeluju mi totalno nemoćni pa čak i nezainteresovani. Taman kada je visoki degrad Gospodin X pronašao novog regruta nadajući se da pravilno tumači izvjesno proročanstvo, bio sam razočaran razlogom zbog kojeg on to radi. Jedina dobra stvar u priči o degradima jeste Omega koji je imao prilično misterioznih nastupa u ovim knjigama.

Smatram da su ove knjige mogle biti malo balje (u poređenju sa prethodnim), posebno na romantičnom planu, jer je kod Butcha i Marisse bilo dosta padova i uspona, a to mi je znalo biti pomalo i naporno za čitanje. Ali priča o Bratstvu je uvijek intrigantna. Smatram da su ove slabosti koje sam naveo  posljedica toga što ove dvije knjige predstavljaju svojevrsni most između prethodnih knjiga i onih koje tek trebaju da dođu.

U svakom slučaju ako hoćete da pročitate priču u kojoj ima dosta mračnih, erotičnih i uzbudljivih scena, definitivno bi trebali pročitati ove dvije knjige. Da biste dobili cijelu priču trebate pročitati obje knjige, u suprotnom vam se neće svidjeti.

Preporuke!!!

Sljedeće knjige u serijalu Bratstvo crnog bodeža su Oslobađanje i Poljubac smrti.