Krvna veza i Bezdan žudnje (BCB #6)

Naziv knjiga: Krvna veza i Bezdan žudnje
Originalni naziv: Lover enshrined
Broj stranica: 231 i 219

Prethodne knjige u serijalu Bratstvo crnog bodeža su: Noćni lov i Kraljica tame, Zvijer u njemu i Vječna kletva, Rob strasti i Krvava žrtva, Lovac na duše i Srce vampira, Oslobođenje i Poljubac smrti. Radnja se nastavlja na prethodne knjige.

Bratstvo crnog bodeža je serijal fantastike o vampirima kojeg je napisala autorica J. R. Ward. Bratstvo crnog bodeža je skupina izuzetno uvježbanih vampirskih ratnika koji štite svoju vrstu od Degradacijskog društva. Zahvaljujući selektivnom rasplodu unutar vampirske vrste, braća su odbarena izuzetnom tjelesnom i mentalnom snagom, te sposobnošću brzog zacjeljivanja. Uglavnom nisu prava braća, a u bratstvo se iniciraju na temelju nominacije postojećih članova. Po prirodi su agresivni, samostalni i tajnoviti, pa žive odvojeno od civila i rijetko kontaktiraju sa članovima drugih klasa, osim kada se moraju hraniti. U svijetu vampira o njima se pričaju legende te se prema njima gaji duboko poštovanje. Moguće ih je ubiti samo nanošenjem vrlo teške povrede, npr. izravnim pucnjem ili ubodom u srce itd. Na početku 21. stoljeća Bratstvo čine šestorica braće: Wrath (Gnjev), Tohrment (Muka), Vishous (Opačina), Rhage (Bijes), Phury (Jarost) i Zsadist (Mučitelj).
Lover enshrined je šesta knjiga u serijalu Bratstvo crnog bodeža koja je prevedena u dva dijela: 1. Krvna veza i 2. Bezdan žudnje. Objavljena je 2008. godine. Ukoliko se odlučine na čitanje ove knjige, vodite računa da je poželjno pročitati obje knjige kako bi ste imali ,,kompletnu'' priču. Ova knjiga se nastavlja na prethodnu i radnja se u njoj odvija 5 mjeseci nakon prethodne, te se u njoj prati priča Phuryja (jednog od braće iz bratsva) koji se preuzeo ulogu Primužjaka u prošloj knjizi, umjesto Vishousa, te o Cormiji. Cormija je Odabranica i shodno tradiciji je zauzela ulogu Phurijeve Prve družice. Njih dvoje su zaduženi za produžetak vrste. Međutim, ona je samo jedna od 40 Odabranica koje imaju tu ulogu i po tradiciji bi sve trebale da je ispune sa Phuryjem.

Knjiga je napisana u trećem licu, te se prati iz perspektive nekoliko likova. Može se reći da se prati nekoliko priča. Glavna priča je o Phuryu i Cormiji, a sporedne priče prate Johna Matthewa, Quina i Bleya, zatim Rehvengeova priča i priča degradacijskog društva koje je sada počelo da stvara mnogo veće
probleme vampirskoj vrsti. Ova knjiga predstavlja prekretnicu ovog serijela, i nakon nje će se stvari drastično promjeniti. Toliko se stvari desilo u ovoj knjizi da mi je ona do sad najbolja što se tiče same radnje, ali što se tiče romanse sa druge strane, knjiga je malo zakazala.

Hajde da odmah kažemo nešto o Phuryju. Cormijino razmišljanje o Phuriju: ,,Kakva promjena! U početku se nasmrt bojala Primužjaka. Sada, nakon pet mjeseci, nije ga htjela dijeliti ni s kim. Ta višebojna griva, žute oči i dubok, svilenkast glas činili su ga spektakularnim mužjakom u najpodobnijem vremenu za združivanje. No nije ju samo to fasciniralo. Bio je utjelovljenje svega što je ona smatrala hvalevrijednim. Stalno je bio usredotočen na druge, ne na sebe. Za večerom se uvijek raspitivao o svima, o njihovim ozljedama i sitnim boljkama, malim i velikim strahovima. Nikad nije tražio pozornost za sebe. Nikad nije zapodijevao razgovore o sebi. Bio je beskrajno pun potpore.'' Pored ovoga, Phury se zavjetovao na celibat i njegov najveći problem je u tome što se drogira, te mu se u glavi javlja glas kojeg on naziva čarobnjakovim glasom i to je glas koji ga stalno kritikuje i tjera na uzimanje droge.
O čemu se radi u ovoj knjizi? Unatoč neuzvraćenoj ljubavi prema ženki svog brata blizanca, Phury je preuzeo ulogu Primužjaka, odgovornog za produžetak vrste. Dodijeljena mu je prva družica, Cormia, čije će potpuno nerazumijevanje života među Bratstvom otjerati Phuryja u pakao ovisnosti i depresije. Jedini izlaz vidi u divljačkoj borbi protiv degrada, a njegov očaj dovodi cijelo Bratstvo u opasnost...

Kad je postala Phuryjeva prva družica, Cormia je poželjela osvojiti ne samo njegovo tijelo nego i srce. Čini se da je to nemoguća misija jer Phury nikada sebi nije dopustio upoznati istinsku radost i užitak. Njegovo poslanje u Bratstvu i rat s degradima uvijek su tražili potpunu posvećenost izvršavanju dužnosti i očuvanju vampirske vrste. S druge strane, pred njim se sada otvorila beskrajna ljubav koja iscjeljuje sve rane i čini ga potpunim, ljubav koja bi mogla potrajati zauvijek...

Ward ponovo stvara izvrsnu paranormalnu romansu!

Autorica u ovoj knjizi polako počinje da proširuje svijet u kojem se radnja odvija uvodeći u njega nove likove i upoznavajući nas sa historijom vampira. Posebno je zanimljiva Rehvengeova priča i društvo simpata. Naime Rehvenge je pola vampir, a pola simpat (polutan). Simpati su podvrsta vampira, i nisu baš na dobrom glasu u vampirskom okruženju. Ova knjiga je na neki način uvod u Rehvengeovu priču s obzirom da će sljedeća biti nemu posvećena. Preporuke za čitanje ove knjige! Ako niste čitali prethodne knjige u ovom serijalu ova knjiga možda i nije najbolji start, ali opet, do vas je.

,, Prije dvadeset i pet godina, tri mjeseca, četiri dana, jedanaest sati, osam minuta i trideset i četiri sekunde...

Vrijeme zapravo i nije bilo samo otjecanje u vječnost i nepovrat.
Sve do ove sekunde u sadašnjosti je zapravo bilo podložno oblikovanju, a ne utvrđeno. Glina, ne beton.Omega je bio zahvalan za to. Da je vrijeme bilo utvrđeno, sada ne bi u naručju držao svoga novorođenog sina.
Nikada nije namjeravao imati djecu. Usprkos tomu, taj ga je trenutak sasvim promijenio.
»Je li majka mrtva?« upitao je kad je visoki degradsišao niza stube. Smiješno, ali da je pitao Koljača koja je sada godina, ovaj bi rekao 1983., što bi na neki način čak bilo točno.
Visoki degrad je kimnuo.
»Nije preživjela porod.«
»Vampiri ga rijetko prežive. To im je jedna od rijetkih vrlina.« Posebice u ovom slučaju. Činilo mu se pogrešnim ubiti majku kad mu je tako dobro poslužila.
»Što želiš da učinim s njezinim tijelom?«
Omega je gledao kako ga sinčić hvata za palac. Šačica mu je bila jaka.
»Čudno.«
»Što to?«
Bilo je teško pretočiti osjećaje u riječi. Možda je baš to bilo najvažnije. Nije očekivao da će išta osjetiti. Njegov sin je trebao biti obrambena reakcija na proročanstvo o Upropastitelju, pripravno oružje u ratu protiv vampira, strategija koja je trebala osigurati Omegino preživljavanje. Njegov sin će povesti novu bitku i pobiti tu divljačku rasu prije no što Upropastiteljokrhne i posljednji dio Omege. ''

,,Kuća može biti prazna čak i kada je puna ljudi. Pa zar to nije krasno?'' Krvna veza

,,Čovječe, život ti može završiti na toliko različitih načina. Smrt je samo jedan od njih.'' Bezdan žudnje

,,Ako se previše daješ, neće ostati ništa za tebe.'' Bezdan žudnje