Kralj srca (BCB #7)

Naziv knjige: Kralj srca
Originalni naziv: Lover avenged
Broj stranica: 612

Prethodne knjige u serijalu Bratstvo crnog bodeža su: Noćni lov i Kraljica tame, Zvijer u njemu i Vječna kletva, Rob strasti i Krvava žrtva, Lovac na duše i Srce vampira, Oslobođenje i Poljubac smrti, Krvna veza i Bezdan žudnje. Radnja se nastavlja na prethodne knjige. Recenzije za prethodne knjige možete pronaći na ovom blogu pod: recenzije/fantastika/paranormal

Može li se ova knjiga čitati bez znanja iz prošlih knjiga? Može!

Bratstvo crnog bodeža je serijal fantastike o vampirima kojeg je napisala autorica J. R. Ward. Bratstvo crnog bodeža je skupina izuzetno uvježbanih vampirskih ratnika koji štite svoju vrstu od Degradacijskog društva. Zahvaljujući selektivnom rasplodu unutar vampirske vrste, braća su odbarena izuzetnom tjelesnom i mentalnom snagom, te sposobnošću brzog zacjeljivanja. Uglavnom nisu prava braća, a u bratstvo se iniciraju na temelju nominacije postojećih članova. Po prirodi su agresivni, samostalni i tajnoviti, pa žive odvojeno od civila i rijetko kontaktiraju sa članovima drugih klasa, osim kada se moraju hraniti. U svijetu vampira o njima se pričaju legende te se prema njima gaji duboko poštovanje. Moguće ih je ubiti samo nanošenjem vrlo teške povrede, npr. izravnim pucnjem ili ubodom u srce itd. Na početku 21. stoljeća Bratstvo čine sedmorica braće: Wrath (Gnjev), Tohrment (Muka), Vishous (Opačina), Rhage (Bijes), Phury (Jarost), Zsadist (Mučitelj) i Butch (Destroyer – Uništitelj).
Lover avenged je sedma knjiga u serijalu Bratstvo crnog bodeža koja je, za razliku od prethodnih, prevedena u jednom dijelu pod nazivom: Kralj srca. Knjiga je objavljena 2009. godine. Što se tiče radnje, ona se nastavlja na prethodnu knjigu, tačnije četiri mjeseca nakon dešavanja iz prošle knjige. Knjiga je pisana u trećem licu, te sa kao POV likovi pojavljuju: Rehvenge, Ehlena, Wrath, Xhex, Jose de la Cruz, Lash, John Matthew i Thorment. Kralj srca je priča o Rehvengeu i Ehleni. Najveći je fokus na njihovoj priči. Kralj srca je nevjerovatno seksi, intenzivna i moćna priča.

O čemu se radi u knjizi? Rehvenge živi u sjeni, a biznis u njegovom noćnom klubu ZeroSum cvjeta. Kako bi sačuvao tajnu svojeg porijekla, taj prezgodni poluvampir plaća stvarno visoku cijenu. Ucjenjuje ga zlokobna simpatska princeza koja više od njegovog novca želi njegovo tijelo i dušu. Kada upozna prelijepu vampirsku bolničarku Ehlenu, Rehvenge želi promijeniti vlastita pravila igre, a na kocki su životi njegovih najmilijih...

Rehvenge je polutan (pola vampir, pola simpat) i tu činjenicu mora da krije. Šta je simpat? To je podvrsta vampirske vrste čija su glavna obilježja, uz još neke specifičnosti, sposobnost i želja za manipulacijom tuđim osjećajima (radi razmjene energije). U vampirskoj su historiji simpati oduvijek žrtve diskriminacije, a u nekim su ih razdobljima vampiri i progonili. Na rubu su izumiranja. Pa ako bi se saznalo da je Rehvenge simpat, bio bi deportovan na sjever u koloniju kako bi se izolovao iz društva, a možda čak i ubijen. Kako bi to spriječio Rehvenge je izgradio veliku kulu laži, a sve sa ciljem da zaštiti svoju majku, sestru, prijateljicu i sada Ehlenu (vampiricu u koju se zaljubio). Šta će se desiti ako se ta kula laži počne rušiti?

Pored Rehvengeove priče, pratimo još nekoliko priča. Šta se dešava sa kraljem vrste Wrathom? Šta će se desiti sa Thormentom koji se vratio nakon onoga što mu se desilo prije dvije godine? Šta će se desiti sa Johnom Matthewom i Xhex (djevojkom u koju se zaljubio)? I na kraju šta novi vođa degrada Lash planira da uradi nakon svega što je uradio u prošloj knjizi? To su sve pitanja na koja odgovore možete potražiti u ovoj knjizi.

J. R. Ward je napisala još jednu spektakularnu knjigu u serijalu Bratstvo crnog bodeža. Kralj srca ima sve što se očekuje od ovog žanra, kao što je romansa koja se čak vraća u neke prošle knjige, vruće ljubavne scene i to ne samo između glavnog para, zatim tu je puno prepreka koje treba savladati kako bi podijedila istinska ljubav i malo crnog humora. U knjizi se pojavljuju sva braća i njihove šelan, osim Cormije. Mislim da je autorica napravila dobar temelj za sljedeću knjigu.

Preporuke svima koji hoće da pročitaju odličnu paranormalnu romansu!!!

Uvodni odlomak iz knjige

,, »Kralj mora umrijeti.«
Tri jednostavne riječi. Svaka zasebno ne znači mnogo. Združene? Prizivaju svakojaka gadna sranja. Ubojstvo. Izdaju. Nevjeru.
Smrt.
U napetim trenucima nakon što su mu izgovorene, Rehvenge je ostao šutke, pustivši da riječi vise u zagušljivom zraku radne sobe poput šiljaka kakvog mračnog, zlokobnog šestara.
»Imaš li što za reći?« upitao je Montrag, sin Rehmov.
»Ne.«
Montrag je trepnuo i stao petljati sa svojom svilenom kravatom. Poput većine pripadnika glimere, baršunastim je papučama bio čvrsto usađen u fini, suhi pijesak svojega staleža. Što je značilo da je bio naočigled izvještačen. U tom svom sakou i besprijekornim hlačama na prugice i... sranje, zar su ono stvarno gamaše?... kao da je sišao sa stranica Vanity Faira. Od prije, ono, stotinu godina. Laţno udvoran i s hrpom suludih ideja, bio je Kissinger bez predsjednika kad se radilo o politici: puste analize bez pokrića.
Što je, uostalom, i objašnjavalo ovaj sastanak.
»Nemoj sad stati«, rekao je Rehv. »Ionako si već skočio sa zgrade. Pad ti neće biti ništa blaži.«
Montrag se namrštio.
»Ne uspijevam na to gledati tvojom neozbiljnošću.«
»Zar se smijem?«
Kucanje na vratima radne sobe natjeralo je Montraga da okrene glavu, a profil mu je bio kao u irskog setera: sami nos.
»Naprijed.«
Sluganka koja je poslušala zapovijed borila se pod težinom srebrnog pribora u rukama. Pogrbljena se vukla preko sobe s pladnjem od mahagonija veličine trijema.
Sve dok nije podignula glavu i ugledala Rehva. ''

,,Zvuk njezinog glasa u njegovom uhu učinio je ono što vruća voda, krzno i četrdeset stupnjeva u zraku, nisu mogli. Toplina se širila iz njegovih prsa, pobjeđujući utrnulost i hladnoću, preplavljujući ga... životom.''

,,Znao sam da postoji više od jednog razloga zašto mi se sviđaš.''

,,Kadkad je jedina stvar koja ti pomogne prebroditi pakao činjenica da si preduboko zaglibio da bi se izvukao.''

,,Nemam se namjeru ispričavati zbog činjenice da mi se sviđaš, ali isto tako ne kanim biti nepristojan i navaljivati.''

,,Vrlo jednostavno. Mislim da ne bi trebala izlaziti ni s kim. Osim samnom.''

,,Ma što odjenula... za mene ćeš uvijek imati dijamante na đonovima svojih cipela.''

,,Priroda laži je takva da su njezini sastavni dijelovi uvijek isti: objektivna istina je iskrivljena, ili skrivena, ili do kraja preinačena, a njezin je krajnji cilj obmana. Ono što je pritom još manje jasno su motivi.''

,,Svaki kralj je slijep. Ali, ako ti je srce na pravom mjestu, uvijek možeš jasno vidjeti.''

Sljedeća knjiga u serijalu Bratstvo crnog bodeža je Nijemi osvetnik.