Nijemi osvetnik (BCB #8)

Naziv knjige: Nijemi osvetnik
Originalni naziv: Lover mine
Broj stranica: 516

Prethodne knjige u serijalu Bratstvo crnog bodeža su: Noćni lov i Kraljica tame, Zvijer u njemu i Vječna kletva, Rob strasti i Krvava žrtva, Lovac na duše i Srce vampira, Oslobođenje i Poljubac smrti, Krvna veza i Bezdan žudnje, Kralj srca. Radnja se nastavlja na prethodne knjige. Recenzije za prethodne knjige možete pronaći na ovom blogu pod: recenzije/fantastika/paranormal

Može li se ova knjiga čitati bez znanja iz prošlih knjiga? Može!

Bratstvo crnog bodeža je serijal fantastike o vampirima kojeg je napisala autorica J. R. Ward. Bratstvo crnog bodeža je skupina izuzetno uvježbanih vampirskih ratnika koji štite svoju vrstu od Degradacijskog društva. Zahvaljujući selektivnom rasplodu unutar vampirske vrste, braća su odbarena izuzetnom tjelesnom i mentalnom snagom, te sposobnošću brzog zacjeljivanja. Uglavnom nisu prava braća, a u bratstvo se iniciraju na temelju nominacije postojećih članova. Po prirodi su agresivni, samostalni i tajnoviti, pa žive odvojeno od civila i rijetko kontaktiraju sa članovima drugih klasa, osim kada se moraju hraniti. U svijetu vampira o njima se pričaju legende te se prema njima gaji duboko poštovanje. Moguće ih je ubiti samo nanošenjem vrlo teške povrede, npr. izravnim pucnjem ili ubodom u srce itd. Na početku 21. stoljeća Bratstvo čine sedmorica braće: Wrath (Gnjev), Tohrment (Muka), Vishous (Opačina), Rhage (Bijes), Phury (Jarost), Zsadist (Mučitelj) i Butch (Destroyer – Uništitelj). Pored njih sedmorice tu su još i John Matthew (Tehrror), Qhuin i Blaylock.
Lover mine je osma knjiga u serijalu Bratstvo crnog bodeža koja je objavljena 2010. godine, a prevedena je pod nazivom: Nijemi osvetnik. U knjizi pratimo jednu glavnu priču i nekoliko sporednih. Glavna priča je vezana za Johna Matthewa (on je nijem, i zbog toga se knjiga zove Nijeni Osvenik) i Xhex (ona je polutanka: pola vampir, pola simpat). Njih dvoje se pojavljuju kao POV likovi, a ostali POV likovi su: Blaylock, Qhuin, Payne, Lash i Gregg Winn.

„Ova erotična nadnaravna bića stvaraju pravu ovisnost ... Učinak je da se ne možete odvojiti od knjige. Serijal je autorici priskrbio sljedbenike kakve ima Anne Rice, i to zaslužno.“

O čemu se radi u knjizi? Mnogo toga se promijenilo za Johna Matthewa otkako je živio među ljudima nesvjestan svoje vampirske prirode. Bratstvo ga je primilo, ali nitko ne zna njegovu pravu priču ni njegov pravi identitet. Doista, pali brat Darius se vratio, ali s drugim licem i posve drugačijom sudbinom. Kada surova lična osveta Johna odvede u srce rata između vampira i njihovih neprijatelja, za pobjedu mu nisu dovoljne hrabrost i ratničke vještine. Da bi pobjedio čisto zlo i spasio svoju jedinu ljubav, prvo se mora obračunati s vlastitim demonima...

Glavna priča je fantastična i pružit će vam sve što se očekuje od žanra: paranormalna romansa. Tu imamo erotične scene, tužne scene koje će vam izmamiti suze na oči, zatim (ponekad) komične i sretne trenutke i naravno puno akcije. Ali da se malo nadovežemo i na sporedne priče koje su prosječne, neke su se čak mogle i izostaviti, ali u svakom slučaju doprinose priči. Jedna od tih sporednih priča prati Lasha, koji je predstavljen kao zastrašujući negativac, neko koga ćete definitivno zamrziti. Druga priča prati Blaylocka i Qhuina, te njihov odnos koji se sve više i više ,,komplikuje''. Treća priča prati Payne; ona je Vishousova sestra, tj. Čuvardjevina kćerka. I na kraju imamo još jednu priču vezanu za Istražitelje paranormalonog, koji istražuju izvjesnu kuću u kojoj se pojavljuje duh. Neke od ovih sporednih priča su se mogle i izostaviti, ali pretpostaljam da su značajne zbog budućih knjiga.

Ako volite da čitate paranormalnu romansu, ovu bi knjigu trebali pročitati!!

,, Žalio je što nema više vremena.
Iako, iskreno, zar bi to nešto promijenilo? Vrijeme ima vrijednost samo ako ga iskoristite, a on je već učinio sve što je mogao.
Darius, rođeni sin Tehrrora, odbačeni sin Marklona, sjedio je obasjan voštanom svijećom na zemljanom podu s dnevnikom rastvorenim na krilu.
Taj slabašan plamen koji je titrao na propuhu bio je jedini izvor svjetlosti u njegovoj sobi u najdubljem dijelu pećine. Nosio je odjeću od grube kože, prikladnu za bitku, i čizme od istog materijala.

U njegovim se nosnicama smrad muškog znoja i prodoran miris zemlje miješao sa slatkim ustajalim mirisom krvi degrada.

Svakim dahom smrad kao da je jačao.

Listao je stranice pergamenta i odlazio u prošlost, jedan po jedan vraćao se u minule dane, sve dok nije napustio zbilju vojnog kampa.

Toliko je žudio za »domom« da je osjećao fizičku bol, njegov privremeni boravak u kampu djelovao je poput amputacije, a ne premještaja.

Odgojen je u dvorcu u kojem je život bio satkan od elegancije i sklada. Unutar čvrstih bedema koji su njegovu obitelj štitili i od ljudi i od degrada, svaka je noć bila topla i miomirisna poput srpanjske, mjeseci i godine prolazili su lagodno i opušteno. Pedeset prostorija kroz koje je često lutao bile su ukrašene svilom i satenom, namještaj načinjen od skupog drveta, podovi prekriveni satkanim tepisima, a ne rogozom. Uljane slike blistale su u pozlaćenim okvirima, mramorni kipovi stajali u gordim pozama, bio je to život dragulja u okviru od platine. ''

,,Neke su stvari suđene – samo ne uspijemo uvijek iz prve.''

,, Bolje je biti nezainteresovan nego neispunjen.''

,,Ali niste mogli odabrati u koga ćete se zaljubiti – kao što niste mogli promijeniti osjećaje osobe koja vam ne uzvraća ljubav.''

,,Čudno kako zbog smrtnosti ovakvi trenutci s njom djeluju beskonačno.''

,,Ne volim misliti o prošlosti. Ja idem naprijed.''

,,Ne možemo ništa više učiniti za mrtve. Njih više nema. Živi... za žive se možemo brinuti.''

,,Bože, možda je to jednostavno život. Možda je tako svima. Možda klub preživjelih nije nešto što »zaslužite«, već član postajete čim izađete majci iz utrobe. Prvi otkucaj srca stavlja vas na listu, a dalje se samo radi o vokabularu. Imenice i glagoli opisuju događaje koji su uzdrmali vaše temelje i zbog kojih ste posrnuli, nisu uvijek isti za sve, ali nasumične okrutne bolesti i nesreće, tuđa zlodjela, gubitak i bol... u biti je sve isto.''

Sljedeća knjiga u serijalu Bratstvo crnog bodeža je Opojna krv.