Opojna krv (BCB #9)

Naziv knjige: Opojna krv
Originalni naziv: Lover unleashed
Broj stranica: 353

Prethodne knjige u serijalu Bratstvo crnog bodeža su: Noćni lov i Kraljica tame, Zvijer u njemu i Vječna kletva, Rob strasti i Krvava žrtva, Lovac na duše i Srce vampira, Oslobođenje i Poljubac smrti, Krvna veza i Bezdan žudnje, Kralj srca, Nijemi osvetnik. Radnja se nastavlja na prethodne knjige. Recenzije za prethodne knjige možete pronaći na ovom blogu pod: recenzije/fantastika/paranormal

Bratstvo crnog bodeža je serijal fantastike o vampirima kojeg je napisala autorica J. R. Ward. Bratstvo crnog bodeža je skupina izuzetno uvježbanih vampirskih ratnika koji štite svoju vrstu od Degradacijskog društva. Zahvaljujući selektivnom rasplodu unutar vampirske vrste, braća su odbarena izuzetnom tjelesnom i mentalnom snagom, te sposobnošću brzog zacjeljivanja. Uglavnom nisu prava braća, a u bratstvo se iniciraju na temelju nominacije postojećih članova. Po prirodi su agresivni, samostalni i tajnoviti, pa žive odvojeno od civila i rijetko kontaktiraju sa članovima drugih klasa, osim kada se moraju hraniti. U svijetu vampira o njima se pričaju legende te se prema njima gaji duboko poštovanje. Moguće ih je ubiti samo nanošenjem vrlo teške povrede, npr. izravnim pucnjem ili ubodom u srce itd. Na početku 21. stoljeća Bratstvo čine sedmorica braće: Wrath (Gnjev), Tohrment (Muka), Vishous (Opačina), Rhage (Bijes), Phury (Jarost), Zsadist (Mučitelj) i Butch (Destroyer – Uništitelj). Pored njih sedmorice tu su još i John Matthew (Tehrror), Qhuin i Blaylock.

Lover unleashed je deveta knjiga u serijalu Bratstvo crnog bodeža koja je objavljena 2011. godine. Prevedena je pod nazivom: Opojna krv. U ovoj knjizi se upoznajemo sa Payne. Ona se počela povremeno pojavljivati u prethodne dvije knjige, ali ovo je njena priča.

Ko je Payne? Payne je Vishousova sestra blizanka. Njihovi roditelji su Čuvardjeva i zloglasni Bloodletter. Roditelji koji su na njih ostavili veliki broj neprijatnih posljedica. Što se tiče Payne, ona je bila zatočena na Onoj strani proteklih 300 godina (Čuvardjeva ju je zatočila), a sa druge strane Vishous nije ni znao da ima sestru. Payne je u ovoj knjizi u ulozi člana Bratstva crnog bodeža, tj. ona je prvi ženski član bratstva. Međutim, problem koji ima je povreda koju je za dobila u prošloj knjizi.???

Također, u ovoj knjizi ćemo dobiti nastavak Vishousove priče. Mogu li on i njegova šelan Jane prevazići probleme u kojima će se naći, uključujući i izvjesno zahlađenje njihovog odnosa? Kako će na to utjecati povratak Mannela (ljudski doktor) u priču? Kako će na to reagovati Vishous, a kako Jane, a kako Payne?

Degradi se u ovoj knjizi pojavljuju samo u jednoj sceni i to prilično ludoj sceni!!! Nema POV lika sa njihove strane. To je nadomješteno sa novom grupom vampira, koji predstavljaju suprotnost Bratstvu crnog bodeža. Naime, radi se o hladnokrvnim ubicama koji bi mogli predstavljati problem za Wratha i Payne. Vođa ove grupe vampira se zove Xcor, sin zloglasnog Bloodlettera.
O čemu se radi u knjizi? Payne, Vishousova sestra blizanka, skrojena je od istog mračnog ratničkog tkanja poput svog brata: za tu ratnicu i izopćenicu po prirodi ne postoji mjesto na Onoj strani, a nije joj suđena ni ratnička sudbina. Nakon ozljede zadobivene u sparingu s Wrathom ostaje paralizirana, i ljudski kirurg dr. Manuel Manello pokušava nemoguće kako bi je izliječio. Iako nikad nije vjerovao u vještice i vampire, uskoro je potpuno uvučen u njezin opasni i tajnoviti svijet i prepušta se njenim čarima. Njihova ljubav možda može premostiti jaz između vampirskog i ljudskog svijeta, ali može li Payne izbjeći osvetničkoj ruci iz svoje prošlosti.

Opojna krv je odlična priča, nepredvidljiva i uzbudljiva. Možete očekivati dosta erotičnih scena. Možete očekivati čak i nekoliko neprijatnih scena. Na neki način ova knjiga predstavlja uvod u ono što tek slijedi u sljedećim knjigama. Nećete je moći ispustiti iz ruku kada počnete da čitate.

Prolog
1761.STARA ZEMLJA

,, Xcor je svjedočio očevom ubojstvu niti pet godina nakon prijelaza.
Dogodilo se to pred njegovim očima i unatoč blizini iz koje je sve vidio ipak nije mogao shvatiti što se dogodilo.
Noć je započela kao i svaka druga, po krajoliku ispunjenom šumom i pećinama pala je tama, on i vojnici koji su jahali uz njega skriveni su od mjesečine zahvaljujući oblacima na nebu. U njegovoj četi vojnika bila su šestorica snažnih: Throe, Zypher, tri rođaka i on. A tu je bio i njegov otac. Bloodletter.
Bivši član Bratstva crnog bodeža.
Večeras, kao i svake večeri nakon zalaska sunca, izašli su van zbog poziva na dužnost: tragali su za degradima, bezdušnim Omeginim oružjem koji su svrsishodno smatrali da trebaju istrijebiti vampirsku vrstu. I pronalazili su ih. Često su ih pronalazili.
Ali njih sedmorica nisu bili članovi Bratstva.
Sasvim suprotno od te časne, tajanstvene skupine ratnika ova četa nitkova, na čijem se čelu nalazio Bloodletter, nisu bili ništa više od običnih vojnika: bez ceremonija. Bez oboţavanja od strane civila. Bez tradicije ili hvalospjeva. Njihovo krvno porijeklo možda i jest poteklo od aristokracije, ali svakog su se od njih njihove obitelji odrekle jer su rođeni s defektom ili su začeti izvan posvećenih brakova.
Oni nikada neće biti ništa više od potrošnog mesa u sveobuhvatnom ratu za preživljavanje... ''

,,Djela su značila puno više od riječi.''

,,Visina je samo okomiti broj – ne znači ništa kada je u pitanju tvoj karakter ili život kakvim ćeš živjeti.''