Kralj (BCB #12)

Naziv knjige: Kralj
Originalni naziv: The king
Broj stranica: 564

Prethodne knjige u serijalu Bratstvo crnog bodeža su: Noćni lov i Kraljica tame, Zvijer u njemu i Vječna kletva, Rob strasti i Krvava žrtva, Lovac na duše i Srce vampira, Oslobođenje i Poljubac smrti, Krvna veza i Bezdan žudnje, Kralj srca, Nijemi osvetnik, Opojna krv, Razdvojene duše i Gospodari sudbine. Radnja se nastavlja na prethodne knjige, ali se ova knjiga može čitati samostalno. Recenzije za prethodne knjige možete pronaći na ovom blogu pod: recenzije/fantastika/paranormal

Bratstvo crnog bodeža je serijal fantastike o vampirima kojeg je napisala autorica J. R. Ward. Bratstvo crnog bodeža je skupina izuzetno uvježbanih vampirskih ratnika koji štite svoju vrstu od Degradacijskog društva. Zahvaljujući selektivnom rasplodu unutar vampirske vrste, braća su odbarena izuzetnom tjelesnom i mentalnom snagom, te sposobnošću brzog zacjeljivanja. Uglavnom nisu prava braća, a u bratstvo se iniciraju na temelju nominacije postojećih članova. Po prirodi su agresivni, samostalni i tajnoviti, pa žive odvojeno od civila i rijetko kontaktiraju sa članovima drugih klasa, osim kada se moraju hraniti. U svijetu vampira o njima se pričaju legende te se prema njima gaji duboko poštovanje. Moguće ih je ubiti samo nanošenjem vrlo teške povrede, npr. izravnim pucnjem ili ubodom u srce itd. Na početku 21. stoljeća Bratstvo čine sedmorica braće: Wrath (Gnjev), Tohrment (Muka), Vishous (Opačina), Rhage (Bijes), Phury (Jarost), Zsadist (Mučitelj) i Butch (Destroyer – Uništitelj). Pored njih sedmorice tu su još i John Matthew (Tehrror), Qhuin i Blaylock.

The King je dvanaesta (12) knjiga u serijalu Bratstvo crnog bodeža koja je objavljena 2014. godine. Prevedana je kao Kralj. Ovo je knjiga u kojoj je glavna priča fokusirana na Wratha i Beth, likove koje smo imali priliku upoznati u prvoj knjizi ovog serijala, dok se njihova priča naknadno nadograđivala kroz sve ostale knjige. Kao i obično knjiga se prati iz perspektive velikog broja likova.

„J. R. Ward je opet zablistala… Njezini junaci su hrabri i odvažni, i usude se biti ono što jesu… zbog toga su jednostavno neodoljivi!“ - All About Romance
Nakon što je stoljećima odbijao prihvatiti svoju ulogu, Wrath, sin Wrathov, napokon je preuzeo prijestolje uz pomoć svoje ljubljene družice. On je sada slijep, a kruna mu teško sjedi na glavi. Dok se rat s Degradacijskim društvom nastavlja, a Banda kopiladi postaje sve opasnija, bit će prisiljen donijeti odluke koje će ugroziti sve što je gradio kroz prethodne knjige. Sa druge strane, Beth Randall mislila je da zna u što se upušta kad se vezala za posljednjeg čistokrvnog vampira na svijetu. Očekivala je probleme, naravno. No, kad je zaključila da želi dijete, nije bila spremna na Wrathovu reakciju, ni na jaz koji će se otvoriti među njima. Hoće li na kraju pobijediti prava ljubav… ili će ih sve srušiti nasljeđe krvi i užasa?

Autorica nas je u ovoj knjizi u pojedinim dijelovima vraća u prošlost kada je kralj bio Wrathov otac, te na taj način pravi odličnu paralelu između njih dvojice, odnosno između događaja koji su se odvijali tada i koji se odvijaju sada.

Pored navedene priče u ovoj knjizi imamo i nekoliko sporednih priča koje se nastavljaju na prethodne knjige i koje će se nastaviti u nastavku ovoga serijala. Tu bi prvo pomenuo priču koja prati vampira Asaila i djevoku koja se zove Sola Morte(ona nije vampir). Na početku ove knjige ona je kidnapovana, a Asail pokušava da je pronađe. Da li će uspjeti...? Zatim pomenuo bi i priču koja prati sjenke Treza i iAma, a koja će u sljedećoj knjizi biti glavana. Trez je u prilično nezavidnoj situaciji, a kada se zaljubi u vampiricu Selenu priča se samo još više komplikuje. I u malom dijelu ove knjige pratimo i priču o Xcoru i Layli.

S obzirom na sve navedeno možete očekivati puno dešavanja u ovoj knjizi koja se odvijaju prilično sporo u prvom dijelu knjige, ali kako se približavate kraju, knjigu jednostavno ne možete ispustiti iz ruku. Također, možete očekivati dosta emotivnih scena i dirljivh trenutaka koji bi vam mogli izmamiti i suze na oči.

,, Živio Kralj.
Začuvši dubok, ozbiljan glas, Wrath, sin Wrathov, instinktivno se osvrnuo tražeći svog oca... U njemu je bljesnuo tračak nade da smrt ipak nije došla i da je veliki vladar još s njima.  Međutim, njegov je voljeni otac i dalje prebivao u Sjenosvijetu.
Koliko će dugo trajati ta žalobna potraga, pitao se. Bila je to uzaludna ludorija, naročito stoga što su mu tijelo već krasili sveto ruho vampirskog Kralja, draguljima optočene lente, svileni plašt i svečani bodeži. U svom umu, doduše, nije mario za takve podsjetnike na nedavnu krunidbu... Ili je možda njegovo srce bilo ravnodušno prema svemu što ga je od tog trenutka definiralo. Čuvardjevo, bez oca je bio tako usamljen, čak i okružen ljudima koji su mu služili.
»Moj gospodaru?«
Pribrao se i okrenuo. Na pragu kraljevske primaće odaje, njegov najbliži savjetnik stajao je poput stupa od dima, dugačak i mršav, zaogrnut tamnim plaštem.
»Čast mi je pozdraviti vas«, promrmlja muškarac klanjajući se. »Jeste li spremni primiti ženku?«
Ne. »Naravno.«
»Da započnemo s procesijom?«
»Da.«
Kad se njegov savjetnik ponovno naklonio i povukao, Wrath je počeo koračati preko prostorije s hrastovim zidovima. Plamičci svijeća lelujali su na propuhu koji se nekako uvukao u kamene zidove dvorca, a divlji plamen u ognjištu, visok preko prsa, kao da je nudio samo svjetlo, ali ne i toplinu.  Istini za volju, nije žudio za šelan — točnije, za družicom, što će ona neminovno postati. Za potonje je trebala ljubav, koju on nije mogao ponuditi.
Krajičkom oka primijetio je blistavi sjaj, a kako bi skratio vrijeme prije nego počne susret od kojeg je strepio, otišao je pogledati niz dragulja izloženih na izrezbarenom stolu. Dijamanti, safiri, smaragdi, biseri... Ljepota prirode uhvaćena i zarobljena u kovanom zlatu... ''

,,Jedino što je gore od toga da nemaš nikakvo nasljedstvo, jest da ne ispoštuješ ono koje si naslijedio.''

,,Ako se pruži prilika za zabavu, treba je iskoristiti.''

,,Prošlost je ono što jest, dobra i loša, zapisana je i nepromjenjiva. A u tome ima i neke utjehe.''