Noćni lov i Kraljica tame (BCB #1)

Naziv knjiga: Noćni lov i Kraljica tame
Originalni naziv: Dark lover
Broj stranica: 197 i 190
Žanr: paranormal, vampiri, fantastika

Bratstvo crnog bodeža je serijal fantastike o vampirima kojeg je napisala autorica J. R. Ward. Bratstvo crnog bodeža je skupina izuzetno uvježbanih vampirskih ratnika koji štite svoju vrstu od Degradacijskog društva. Zahvaljujući selektivnom rasplodu unutar vampirske vrste, braća su odbarena izuzetnom tjelesnom i mentalnom snagom, te sposobnošću brzog zacjeljivanja. Uglavnom nisu prava braća, a u bratstvo se iniciraju na temelju nominacije postojećih članova. Po prirodi su agresivni, samostalni i tajnoviti, pa žive odvojeno od civila i rijetko kontaktiraju sa članovima drugih klasa, osim kada se moraju hraniti. U svijetu vampira o njima se pričaju legende te se prema njima gaji duboko poštovanje. Moguće ih je ubiti samo nanošenjem vrlo teške povrede, npr. izravnim pucnjem ili ubodom u srce itd. Na početku 21. stoljeća Bratstvo čine šestorica braće: Wrath (Gnjev), Tohrment (Muka), Vishous (Opačina), Rhage (Bijes), Phury (Jarost) i Zsadist (Mučitelj).

Dark lover je prva knjiga u serijalu Bratstvo crnog bodeža koja je objavljena 2005 godine, a prevedena je u dva dijela: 1. Noćni lov i 2. Kraljica tame. Kroz ove dvije knjige autorica nas upoznaje sa Wrathom. On je jedan od šestorice braće u Bratstvu crnog bodeža i on je posljednji u svojoj lozi, jedini čistokrvni vampir koji je preostao na planeti i njegova vrsta ga smatra za kralja, ali on prezire svoj status. Knjiga je napisana u trećem licu i prati se iz perspektive nekoliko likova, i pozitivnih i negativnih.

O knjigama

Život Beth Randall protiče sasvim mirno sve do trenutka kada je posao novinarke ne odvede na poprište neobičnog ubojstva. U eksploziji auto-bombe poginuo je muškarac, a pri tome nije ostao nikakav trag koji bi uputio na njegov identitet. Pored toga u njen život će ući i misteriozni Wrath. Njegove priče o bratstvu i krvi je plaše, ali njegov dodir će u njoj probuditi glad koja prijeti da će ih oboje proždrijeti...

Beth saznaje da je polutanka (pola vampir, pola čovjek), i da se bliži period kada će da postane vampir, ali taj prelaz je veoma rizičan. Može se desiti da ona taj prelaz i ne preživi, a Wrath je jedini koji joj u tome svemu može pomoći.

Pored svega toga Beth je mučena nemirom u svom tijelu koji prije nije osjećala i sada nemoćna oduprijeti se opasno seksipilnom muškarcu mračnih očiju.

Prva knjiga ovog neodoljivog, vrućeg i zavodljivog serijala o vampirima povest će vas u mračan svijet strasti, opasnosti i požude! Knjiga se brzo čita. Ovo je dobar debitantski roman u kojem se pojavljuje puno zanimljivih i jedinstvenih likova i opčinjavajućih erotičnih scena. Trebate pročitati obje knjige da bi ste dobili predstavu o samom svijetu kojeg je autorica kreirala, i da bi ste otkrili da li će Beth i Wrath uspjeti preživjeti sudar svijetova.

,,Nije lako pronaći novi pristup mitu o vampirima, no Ward je u tome savršeno uspjela. Njezin je mračan i privlačan svijet ispunjen uzbudljivim romansama i opasnim pustolovinama. Serijal Bratstvo crnog bodeža donosi pregršt novih mogućnosti te obećava nebrojena uzbuđenja i trnce.'' Romantic Times

,,Čak i ako vam je već puna kapa vampira, mislite da ste već sve čuli ili vam treba odmor od uvijek istog, pročitajte ove knjige! Ako ste ove godine odlučili pročitati samo jedan roman nadnaravne tematike, naka to bude ovaj.'' All About Romance

Sljedeća knjiga u serijalu Bratstvo crnog bodeža je Zvijer u njemu i Vječna kletva.